Friday, April 28, 2023
No Result
View All Result
Asbarez - Armenian
NEWSLETTER
APRIL 12, 2023 PDF
ENG
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Յօդուածներ
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Յօդուածներ
No Result
View All Result
Asbarez - Armenian
ENG
No Result
View All Result
Home Հարցազրոյց

«Բոլորս Միասին Աշխատինք, Որպէսզի Հայ Մանուկները Չզրկուին Եւ Հեռու Չմնան Հայ Դպրոցէն»

by Asbarez Staff
November 4, 2006
in Հարցազրոյց
0
Share on FacebookShare on Twitter

«ԱՍՊԱՐԷԶ».- Վերջերս Լիբանան այցելեց ամերիկահայ գաղութէն ներս հանրածանօթ կրթական գործիչ Գաբրիէլ Ինճէճիկեան, որ Միացեալ Նահանգներու մէջ առաջին ամէնօրեայ հայկական վարժարանին հիմնադիրը եղած է։ 1964 թուականին ան հիմնած է «Ֆերահեան» ազգային ամէնօրեայ վարժարանը, որուն տնօրէնը եղած է մինչեւ 1990։ Այժմ հանգստեան կոչուած է։ Սոյն վարժարանի հիմնադրութեան մասին յաւելեալ տեղեկութիւններ ստանալու համար Լիբանանի մեր պաշտօնակից «Ազդակ»ը հետեւեալ հարցազրոյցը ունեցած է Գաբրիէլ Ինճէճիկեանի հետ։

Մեր խոր համոզումով, Գաբրիէլ Ինճէճկիկեանի հնչեցուցած ահազանգը անարձագանգ պէտք չէ մնայ:

«ԱԶԴԱԿ».- Ինչպէ՞ս յղացած էք Միացեալ Նահանգներու մէջ հայկական վարժարան մը հիմնելու գաղափարը։

ԳԱԲՐԻԷԼ ԻՆՃԷՃԻԿԵԱՆ.- Տարիներ շարունակ աշխատանք տարած եմ Միացեալ Նահանգներու մէջ հայկական վարժարանի մը հիմնումի ուղղութեամբ, որովհետեւ կը փափաքէի, որ ամերիկաբնակ հայերը իրենց զաւակները հայկական վարժարան ղրկեն, որպէսզի հայ շունչով եւ հայ ոգիով դաստիարակուին անոնք։ Սակայն մեր ղեկավարները միշտ յետաձգած են այդ քայլը առնելը, որովհետեւ անոնց մեծամասնութիւնը չէր հաւատար, որ Միացեալ Նահանգներու մէջ կարելի էր հայկական դպրոց ունենալ։

«Ա.».- Ինչպէ՞ս յաջողեցաք համոզել զիրենք եւ ի՞նչ միջոցներով կրցաք նիւթական ներդրում ապահովել։

Գ.Ի.- Պարտք կը զգամ յայտարարելու, որ Ամերիկայի մէջ առաջին հայկական վարժարանի հիմնուելուն յաջողութեան ամէնէն մեծ պատճառը լիբանանահայութիւնը եղաւ։ 1961ին Լիբանան այցելեցի եւ մինչեւ 1964 «Հայկազեան» համալսարանին մէջ ուսուցչութիւն ըրի։ Լիբանանի մէջ տեսակցութիւններ ունեցայ շատ մը անձնաւորութիւններու հետ, որոնց շարքին էին Զարեհ կաթողիկոսը, Մովսէս Տէր Գալուստեանը, տոքթ. Բ. Փափազեանը եւ այլք, որոնք մեծապէս խանդավառուեցան Ամերիկայի մէջ հայկական վարժարանի մը հիմնադրութեան գաղափարով եւ խոստացան որոշ գումարով մը օժանդակել։ Սակայն խոստումնագիրը, որ ստորագրուեցաւ հարիւրաւոր հայորդիներու կողմէ, ունէր պայման մը, որ եթէ մէկ տարուան ընթացքին դպրոցը չբացուի, չեղեալ պիտի նկատուի։ Հետեւաբար 1964ին, երբ Ամերիկա վերադարձայ եւ խոստումնագիրը (որ 10,000 տոլար՝ ներկայ քառորդ միլիոնը) ներկայացուցի ղեկավարներուն, ըսին, թէ «Պէյրութէն դրամ չի գար. մենք միշտ կը ղրկենք» եւ առաջարկեցին հանգանակութիւն ընել եւ քանի մը տարուան մէջ դրամ հաւաքելով բանալ դպրոցը. սակայն ես առարկեցի, որ խոստումնագիրը միայն մէկ տարուան լիազօրութիւն ունէր, այլապէս չեղեալ պիտի նկատուէր։ Ուրեմն ամէն ջանք ի գործ դնելով՝ մէկ տարուան մէջ բացինք դպրոցը՝ 14 Սեպտեմբեր 1964ին։ Ազգային առաջնորդարանի պատկանող մէկ յարկանի տուն մըն էր, որուն խոհանոցը տնօրէնի գրասենեակ եղաւ, 5 ննջարաններն ալ՝ դասարաններ։ Առաջին տարին աշակերտները ձրիաբար յաճախեցին դպրոց։

Հարկ է հոս նշել, որ Պէյրութի մէջ հայեր խանդավառուած՝ քաջալերական յօդուածներ գրեցին թերթերու մէջ, ինչպէս՝ Շահանդուխտ, Յակոբ Կիւլոյեան, Սիմոն Սիմոնեան եւ այլք։ Նաեւ Պէյրութի մէջ 7 հոգինոց յանձնախումբ մը կազմուեցաւ «Դպրոցի կեդրոնական յանձնախումբ» անունով. անոր մաս կը կազմէին՝ Յակոբ Կիւլոյեան, Հրաչ Տասնապետեան, Գուրգէն Խանճեան, Տէր Պալեան, Կարօ Պետրոսեան, Նշան Թիւսիւզեան, եւ այդ յանձնախումբը ստանձնած էր խոստումնագիրին դրամը հաւաքելու պարտականութիւնը, նաեւ՝ այլ օժանդակութիւններու հաւաքը։

«Ա.».- Խօսինք աշակերտութեան թիւին եւ դպրոցի զարգացման ուղիին մասին։

Գ.Ի.- Առաջին օրը, երբ սկսանք դպրոցը, 12 աշակերտ ունէինք, սակայն մինչեւ տարին իր աւարտին հասնի, աշակերտներուն թիւը բարձրացաւ 43ի։ Ունէինք 5 ուսուցիչ, որոնցմէ մէկը մնայուն էր, իսկ չորսը՝ այցելու։ Դպրոցին ժամանակացոյցը առաւօտեան ժամը 9էն մինչեւ երեկոյեան ժամը 5 էր։ Առաջին տարին սկսանք 5րդ եւ 9րդ դասարանով, 2րդ տարին 6րդ եւ 10րդ, 3րդ տարին 7րդ եւ 11րդ եւ 4րդ տարին՝ եօթը հոգի վկայուելով համալսարան յաճախեցին։

«Ա.».- Ինչո՞ւ 5րդ դասարանէն սկսաք դպրոցը եւ ոչ մանկապարտէզէն։

Գ.Ի.- Լոս Անճելըսի մէջ կար Ֆերահեան անունով հայ փաստաբան մը, որ տարիներ շարունակ փորձած է հայկական վարժարան հիմնել եւ չէր յաջողած։ Իր մահէն ետք անոր կտակին մէջ արձանագրուած էր, որ իր մահուան յաջորդող 25 տարիներուն եթէ մէկը հայկական ամէնօրեայ «հայ սքուլ» մը բանայ Ամերիկայի մէջ, իր ամբողջ ունեցածը անոր պիտի տրամադրուի։ Այս պատճառով մենք «հայ սքուլ»ով սկսանք։

«Ա.».- Ներկայիս քանի՞ դասարան ունի դպրոցը։

Գ.Ի.- Դպրոցին հիմնադրութենէն 12 տարի ետք նախակրթարան մըն ալ բացինք՝ դպրոցին կից տուները գնելով, իսկ անկէ ետք մանկապարտէզ ալ ունեցանք։ Վերջին քանի մը տարիներուն մանկամսուրի դրութիւն ալ կիրարկուեցաւ. հետեւաբար ներկայիս դպրոցը մանկամսուրէն մինչեւ 12րդ է։

«Ա.».- «Ֆերահեան» ազգային վարժարանէն զատ քանի՞ հայկական ամէնօրեայ վարժարան կայ Ամերիկայի մէջ։

Գ.Ի.- Ես գուշակած էի, որ եթէ դպրոցը բացուի եւ յաջողութիւն գտնէ, Ամերիկան պիտի օժտուի հայկական վարժարաններու ցանցով մը, եւ չէի սխալած։ Առաջին տարին, երբ դպրոցը բացինք, «Յաղթանակ» անունով պարբերաթերթ մը հրատարակեցինք, ուր դրուած էին աշակերտներուն նկարները, գրուած էր դպրոցի գործունէութիւններուն եւ այլ դպրոցներ հիմնելու գաղափարին մասին։ Երբ առաջին տարին վերջ գտաւ, այցելեցի Ամերիկայի հայահոծ գաղութները, ինչպէս՝ Պոսթըն, Նիւ Եորք, Տիթրոյիթ, Ֆիլատելֆիա, Սան Ֆրանսիսքօ, Ֆրեզնօ, եւ հոն խումբեր ստեղծեցինք հանգանակութիւն ընելու եւ աշխատանք տանելու հայ դպրոցի գծով։ Եւ 1964էն ի վեր 25 հայկական ամէնօրեայ վարժարաններ բացուեցան Ամերիկայի տարբեր շրջաններու մէջ։ Վերջին 15 տարիներուն ընթացքին բնաւ չէ բացուած։ Այս տարի Բարեգործականը «հայ սքուլ» մը բացաւ՝ չորս դասարանով օժտուած։

Բայց ցաւալի երեւոյթը այն է, որ Քալիֆորնիոյ մէջ 4-5 հարիւր հազար հայութիւն կայ, 80-100 հազար աշակերտի տարիքով հայ երեխաներ ունին, սակայն անոնցմէ 5300ը հայկական վարժարան կը յաճախէ։ Հակառակ անոր, որ հայութեան թիւը աճ արձանագրեց, սակայն դժբախտաբար հայ երեխաներուն միայն 5-6 առ հարիւր տոկոսը հայկական վարժարան կ՚երթայ, իսկ մնացեալը օտար դպրոցներ կը յաճախէ։ Օտար ամուսնութիւնները եւս կը շատնան, ինչ որ տխուր կացութիւն մըն է, եւ հայութիւնը չ՚անդրադառնար այս հարցին։ Այս երեւոյթը ոչ միայն Ամերիկայի մէջ կը տեսնենք, այլեւ՝ ամբողջ Սփիւռքի տարածքին, դժբախտաբար մէջը ըլլալով Լիբանանը, որ գաղթաշխարհի հայութեան կեդրոնն էր, միջնաբերդն էր, ուր հայ աշակերտներ բարձրագոյն հայկական կրթութիւն կը ստանային, ուր 45 տարի առաջ 200 ամուսնութենէն մէկը օտարի հետ էր, իսկ այժմ՝ 100էն 40ը։

Ժամանակն է, որ անդրադառնանք, թէ ի՛նչ կը պատահի:

«Ա.».- Ձեր կարծիքով, ի՞նչ է լուծումը:

Գ.Ի.- Ներկայիս անկախ Հայաստան մը ունինք, կը զարմանամ, թէ ինչո՛ւ մեր հայեացքը դէպի հոն չէ, չենք փորձեր քաջալերել ներգաղթը դէպի Հայաստան: Պէտք է օգտակար դառնանք նոր սերունդին եւ քաջալերենք զայն՝ Հայաստան երթալու, հոն իրենց ընտանիքները կազմելու, որպէսզի զօրացնենք Հայաստանը, որովհետեւ մեր հայրենիքը մօտ օրէն բաւարար զինուորի տարիք ունեցողներ պիտի չունենայ: Հետեւաբար լրագրողներուն, մամուլին, ղեկավարութեան պարտականութիւնն է արթննալ եւ զօրաւոր քայլեր առնել այս հարցին շուրջ, որպէսզի հայկականութեան աղէտը մեղմացնենք:

Հարկ է հոս նշել, որ բոլոր թերթերը կը խօսին Հայաստանի մէջ գոյութիւն ունեցող անգործութեան մասին: Տնտեսագէտները փաստած են, որ որեւէ երկիր, ուր անգործութիւն կայ, եթէ դուրսէն ներխուժող ժողովուրդ ըլլայ, անգործութիւնը կը պակսի եւ ոչ թէ կ՚աւելնայ: Հայաստանի առաւելութիւններուն մասին չեն խօսիր, հոն հաստատուած հայերու յաջողութիւններուն մասին չեն խօսիր, այլ միայն ձախողութիւնները կը յիշեն:

«Ա.».- Խօսինք աշակերտութեան ներկայ թիւին եւ կրթական համակարգին մասին:

Գ.Ի.- Ներկայիս «Ֆէրահեան» վարժարանը ունի 730 աշակերտ: Սակայն բոլոր բարձրագոյն վարժարաններն ալ մանկապարտէզէն մինչեւ 12րդ դասարան ունին. աշակերտութիւնը յաջողապէս կ՚աւարտէ դպրոցը եւ մեծամասնութիւնը կ՚ընդունուի համալսարան:

«Ա.».- Ծնողներու կեցուածքը ի՞նչ է, խանդավա՞ռ են հայկական դպրոցով:

Գ.Ի.- Հայ աշակերտներուն միայն 5-6 տոկոսը հայկական վարժարան կը յաճախէ, որովհետեւ ծնողներուն համար դժուար է ճշդուած կրթաթոշակը վճարել: Պետական վարժարանները բոլորովին ձրի են. մենք տարեկան 6000 տոլար կը գանձենք. մէկէ աւելի զաւակ ունեցող ծնողքի համար բաւական դժուար է այդ գումարը վճարելը. շատեր չեն համարձակիր զեղչ ուզելու, կ՚ամչնան, ուրիշներ հեռաւորութիւնը պատրուակ կը գտնեն: Սակայն ընդհանրապէս Ամերիկայի մէջ ընտանիքի մը ծախսը մեծ է, հետեւաբար 6000 տոլար իւրաքանչիւր աշակերտի շատեր չեն կրնար տրամադրել եւ կը ստիպուին պետական վարժարան ղրկել:

«Ա.».- Ի՞նչ աշխատանք տարած էք կրթական մարզի մէջ:

Գ.Ի.- Ինծի համար բաւական ցաւալի երեւոյթ մըն է տեսնել հայ աշակերտներ, որոնք օտար վարժարաններ կը յաճախեն: Վերջին 12 տարիներուն ընթացքին Ամերիկայի մէջ որդեգրուեցաւ նոր օրէնք մը, որուն համաձայն, խմբագրութիւններ կամ անհատներ կրնան պետական դպրոցի տարբերակ դպրոց մը հիմնել եւ զայն կոչել «Չարթըր», այսինքն՝ արտօնագրեալ դպրոցներ, որոնք հինգ տարուան արտօնութիւն ունին: Անոնք պէտք է ներկայացնեն իրենց նպատակը. ինչո՞ւ կ՚ուզեն բանալ, ի՞նչ յաջողութիւններ կը նախատեսեն եւ այլն: Եթէ յաջողին իրենց որոշումը գործադրել, այդ արտօնութիւնը կրնան նորոգել: Հետեւաբար վերջին երկու տարուան ընթացքին աշխատանք կը տանիմ, որ մենք ալ բանանք «Չարթըր» դպրոց մը, որ ձրի է, եւ պետութիւնը կը հոգայ ծախսերը: Դպրոցին նպատակը ըլլայ այն, որ իւրաքանչիւր աշակերտ, հայ թէ օտար, սորվի հայերէն, հայոց պատմութիւն, հայ մշակոյթ: Վերջապէս, վերջին շրջանին Հ.Յ.Դ. նոր Կեդրոնական Կոմիտէն ընդունած է, որ պիտի հետաքրքրուի այս հարցով: Մէկ տարի առաջ միութիւն մը կազմեցի «Armenian American Charter School Association» անունով, որ այս ուղղութեամբ աշխատանք տանի: Ամիս մը առաջ որոշեցինք իւրաքանչիւրս 100 տոլարով անդամակցութեան սակ տրամադրել, որպէսզի ծառայէ այդ նպատակին: Կը յուսամ, որ եթէ սկսինք տքնաջան աշխատանքի, երկու տարուան պէտք ունինք «Չարթըր» դպրոցի բոլոր պայմանները լրացնելու:

«Ա.».- Վերամուտի առիթով ի՞նչ պատգամ ունիք տալիք:

Գ.Ի.- Վերամուտի առիթով իմ մաղթանքս այն է, որ բոլորս միասնաբար պրկենք մեր մտային, ֆիզիքական, նիւթական մկանները եւ փորձենք կարելի եղած չափով հայ երեխաները չզրկել հայկական վարժարան յաճախելէ: Գաղթաշխարհի մէջ շուրջ 6 միլիոն հայութիւն կայ, ունինք շուրջ 1,200,000 աշակերտի տարիքի հայորդիներ, որոնց մօտ 32 հազարը միայն հայկական վարժարան կը յաճախէ:

Փափաքս է, որ գիտակցինք, արթննանք այս հարցին շուրջ եւ լուրջ միջոցներու մասին խորհինք:

«Ա.».- Ի՞նչ է ձեր մաղթանքը լիբանանահայ երիտասարդութեան:

Գ.Ի.- Իմ մաղթանքս է, որ նոր սերունդներ առանց վարանելու իրենց հայեացքը ուղղեն դէպի Հայաստան: Եթէ կ՚ուզեն մնալ Լիբանանի մէջ, լա՛ւ, իսկ եթէ կ՚ուզեն գաղթել, թող երթան Հայաստան, ուր ամէն տեսակ առիթ կրնայ տրամադրուիլ իրենց: Եթէ ոմանց համար դիւրին չի թուիր ներկայ վիճակը, ժամանակն է, որ երթան եւ փոփոխութեան ենթարկեն մեր հայրենիքը:

Asbarez Staff

Asbarez Staff

Next Post

Դեկտեմբեր 10ին՝ Սահմանադրութեան Հանրաքուէ Լեռնային Ղարաբաղում ՏԱՍՆՀԻՆԳ ՏԱՐԻ ԱՌԱՉ ԱՅԴ ՕՐԸ ԱՐՑԱԽՈՒՄ ԱՆՑ Է ԿԱՑՈՒԵԼ ԱՆԿԱԽՈՒԹԵԱՆ ՀԱՆՐԱՔՈՒԷ

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Recommended

Պտասխան՝ Գէորգ Թորոյեանի Նամակներուն

Պտասխան՝ Գէորգ Թորոյեանի Նամակներուն

19 hours ago
Կայ Պայմանաւորուածութիւն Լաւրով-Միրզոյան-Պայրամով Հանդիպումի Մը 

Կայ Պայմանաւորուածութիւն Լաւրով-Միրզոյան-Պայրամով Հանդիպումի Մը 

21 hours ago

Connect with us

  • About
  • Advertising
  • Subscribe
  • Contact

© 2021 Asbarez | All Rights Reserved | Powered By MSDN Solutions Inc.

No Result
View All Result
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Սիւնակներ
    • ՆԱԶԱՐԷԹ ՊԷՐՊԷՐԵԱՆ
    • ՎԱՉԷ ԲՐՈՒՏԵԱՆ
    • ԼԻԼԻԹ ԳԱԼՍՏԵԱՆ
    • Սասունեանի Անկիւնը
    • ԲԺԻՇԿ ԿԱՐՊԻՍ ՀԱՐՊՈՅԵԱՆ
    • ԳՐԻԳՈՐ ԵՊՍ. ՉԻՖԹՃԵԱՆ

© 2021 Asbarez | All Rights Reserved | Powered By MSDN Solutions Inc.

Accessibility

Accessibility modes

Epilepsy Safe Mode
Dampens color and removes blinks
This mode enables people with epilepsy to use the website safely by eliminating the risk of seizures that result from flashing or blinking animations and risky color combinations.
Visually Impaired Mode
Improves website's visuals
This mode adjusts the website for the convenience of users with visual impairments such as Degrading Eyesight, Tunnel Vision, Cataract, Glaucoma, and others.
Cognitive Disability Mode
Helps to focus on specific content
This mode provides different assistive options to help users with cognitive impairments such as Dyslexia, Autism, CVA, and others, to focus on the essential elements of the website more easily.
ADHD Friendly Mode
Reduces distractions and improve focus
This mode helps users with ADHD and Neurodevelopmental disorders to read, browse, and focus on the main website elements more easily while significantly reducing distractions.
Blindness Mode
Allows using the site with your screen-reader
This mode configures the website to be compatible with screen-readers such as JAWS, NVDA, VoiceOver, and TalkBack. A screen-reader is software for blind users that is installed on a computer and smartphone, and websites must be compatible with it.

Online Dictionary

    Readable Experience

    Content Scaling
    Default
    Text Magnifier
    Readable Font
    Dyslexia Friendly
    Highlight Titles
    Highlight Links
    Font Sizing
    Default
    Line Height
    Default
    Letter Spacing
    Default
    Left Aligned
    Center Aligned
    Right Aligned

    Visually Pleasing Experience

    Dark Contrast
    Light Contrast
    Monochrome
    High Contrast
    High Saturation
    Low Saturation
    Adjust Text Colors
    Adjust Title Colors
    Adjust Background Colors

    Easy Orientation

    Mute Sounds
    Hide Images
    Virtual Keyboard
    Reading Guide
    Stop Animations
    Reading Mask
    Highlight Hover
    Highlight Focus
    Big Dark Cursor
    Big Light Cursor
    Navigation Keys

    Asbarez - Armenian Accessibility Statement

    Accessibility Statement

    • asbarez.am
    • April 28, 2023

    Compliance status

    We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.

    To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.

    This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.

    Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.

    If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email

    Screen-reader and keyboard navigation

    Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:

    1. Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all of the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.

      These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.

    2. Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside of it.

      Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

    Disability profiles supported in our website

    • Epilepsy Safe Mode: this profile enables people with epilepsy to use the website safely by eliminating the risk of seizures that result from flashing or blinking animations and risky color combinations.
    • Visually Impaired Mode: this mode adjusts the website for the convenience of users with visual impairments such as Degrading Eyesight, Tunnel Vision, Cataract, Glaucoma, and others.
    • Cognitive Disability Mode: this mode provides different assistive options to help users with cognitive impairments such as Dyslexia, Autism, CVA, and others, to focus on the essential elements of the website more easily.
    • ADHD Friendly Mode: this mode helps users with ADHD and Neurodevelopmental disorders to read, browse, and focus on the main website elements more easily while significantly reducing distractions.
    • Blindness Mode: this mode configures the website to be compatible with screen-readers such as JAWS, NVDA, VoiceOver, and TalkBack. A screen-reader is software for blind users that is installed on a computer and smartphone, and websites must be compatible with it.
    • Keyboard Navigation Profile (Motor-Impaired): this profile enables motor-impaired persons to operate the website using the keyboard Tab, Shift+Tab, and the Enter keys. Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

    Additional UI, design, and readability adjustments

    1. Font adjustments – users, can increase and decrease its size, change its family (type), adjust the spacing, alignment, line height, and more.
    2. Color adjustments – users can select various color contrast profiles such as light, dark, inverted, and monochrome. Additionally, users can swap color schemes of titles, texts, and backgrounds, with over 7 different coloring options.
    3. Animations – epileptic users can stop all running animations with the click of a button. Animations controlled by the interface include videos, GIFs, and CSS flashing transitions.
    4. Content highlighting – users can choose to emphasize important elements such as links and titles. They can also choose to highlight focused or hovered elements only.
    5. Audio muting – users with hearing devices may experience headaches or other issues due to automatic audio playing. This option lets users mute the entire website instantly.
    6. Cognitive disorders – we utilize a search engine that is linked to Wikipedia and Wiktionary, allowing people with cognitive disorders to decipher meanings of phrases, initials, slang, and others.
    7. Additional functions – we provide users the option to change cursor color and size, use a printing mode, enable a virtual keyboard, and many other functions.

    Browser and assistive technology compatibility

    We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers), both for Windows and for MAC users.

    Notes, comments, and feedback

    Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs, there may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to