Friday, January 27, 2023
No Result
View All Result
Asbarez - Armenian
NEWSLETTER
Jan. 18, 2023 PDF
ENG
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Յօդուածներ
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Յօդուածներ
No Result
View All Result
Asbarez - Armenian
ENG
No Result
View All Result
Home Գաղութի Կեանքէն

Զեկուցում՝ «Համազգային»ի Ե. Պատգամաւորական Ժողովի

by Asbarez Staff
October 17, 2006
in Գաղութի Կեանքէն
0
Share on FacebookShare on Twitter

Կիրակի, 10 Սեպտեմբեր, 2006ի կէսօրէ առաջ ժամը 11ին, «Համազգային»ի Արեւմտեան Ամերիկայի մասնաճիւղերու, միաւորներու եւ համազգայնականներու ներկայութեան, «Համազգային»ի Ե. Պատգամաւորական ժողովի շրջանիս երեք պատգամաւորները՝ Հրաչ Սիմոնեան, Գէորգ Պետիկեան եւ Հրայր Շէրիքեան, ինչպէս նաեւ «Համազգային»ի Կեդրոնական վարչութեան ներկայացուցիչ Եդուարդ Մսըրլեան, ընդհանուր գիծերու մէջ զեկուցում մը տուին սոյն ժողովին մասին:

Ստորեւ ամփոփումը հրամցուած զեկուցումներուն:

«Համազգային» հայ կրթական եւ մշակութային միութեան Ե. Պատգամաւորական ժողովը գումարուեցաւ Լիբանանի մէջ 13-15 Ապրիլ 2006ին, Այն Սաատէ, Միջին Արեւելքի, Եւրոպայի, Հիւսիսային եւ Հարաւային Ամերիկաներու, Քանատայի, Աւստրալիոյ եւ Հայաստանի շրջաններն ու Մեկուսի մասնաճիւղերը ներկայացնող պատգամաւորներու եւ հրաւիրեալներու մասնակցութեամբ:

Իրաւասու ձայնով ներկայ էին 30 պատգամաւորներ եւ 30 հրաւիրեալներ, որոնք կը ներկայացնէին Լիբանանը, Սուրիան, Արեւմտեան Ամերիկան, Աւստրալիան, Արժանթինն ու Պրազիլը, ինչպէս նաեւ Պէյրութի ու Մարսիլիոյ ճեմարաններու տնօրէնները, «Բագին»ի հին ու նոր խմբագիրները, «Ուսանողական հաւաք»ը, «Վահէ Սէթեան» տպարանի ներկայացուցիչներն ու Կեդրոնական վարչութեան գործավարուհին:

Պատգամաւորական Ե. ժողովը ունեցաւ 19 կէտերէ բաղկացած օրակարգ, որուն գործադրութիւնը իբրեւ մնայուն դիւան վստահուեցաւ երկու ատենապետներու՝ Մկօ Եափուճեան-Լիբանան եւ Հրաչ Սիմոնեան-Արեւմտեան Ամերիկա եւ 4 ատենադպիրներու՝ Հռիփ Կանանեան-Հալէպ, Յարութիւն Պէրպէրեան-Քանատա, Գէորգ Պետիկեան-Արեւմտեան Ամերիկա եւ Հերմինէ Մանուկեան՝ Արեւելան Ամերիկա: Այս վերջինին հրաժարումով, զինք փոխարինեց Յովսէփ Աւագեան, Արեւելեան Ամերիկա:

Ժողովը լսելէ ետք Կեդրոնական վարչութեան քառամեայ գործունէութեան նիւթաբարոյական տեղեկագիրը, արխիւային եւ հաշուեքննիչ յանձնախումբերու եւ շրջաններու բանաձեւերը, ինչպէս նաեւ ժողովի ընթացքին պատգամաւոր ընկերներու ըստ էութեան քննարկումները, եզրակացուց.-

Կեդր. վարչութիւնը

Ա.- Աչալրջօրէն եւ հետեւողականօրէն հետապնդած է՝ «Մ. եւ Հ. Արսլանեան» եւ Մարսէյի ճեմարաններու կրթական, շինարարական եւ տնտեսական աշխատանքները։

Բ.- Մօտէն հսկած է նաեւ «Վահէ Սէթեան» տպարանի, գրատարածի եւ գրախանութի գործառնութիւններուն, որոնք շահ արձանագրած են։

Գ.- Հսկած է «Բագին»ի նոր հանգրուան թեւակոխելու քայլերուն եւ նիւթական յատկացումներով նպաստած անոր։

Դ.- Իր ներկայացուցիչի միջոցաւ կարողացած է համալսարանական հաւաքը (forum) պահել իր բարձր մակարդակին վրայ։

Ե.- «Նշան Փալանճեան» ճեմարանի շէնքը վարձու տալով կարողացած է հաւասարակշռել իր նիւթական գործառնութիւնը եւ փակել «Համազգային»ի յետնեալ պարտքերը։

Զ.- Ժողովը իր գնահատականը յայտնեց թէ՛ Կեդրոնական վարչութեան եւ թէ՛ անոր կից Պէյրութի եւ Հայաստանի գրասենեակներուն, անոնց արհեստավարժ եւ արագ գործելակերպին համար։

Է.- Տարած է լուրջ աշխատանք՝ յստակացնելու եւ լուծելու համար կալուածներու օրինական հարցերը։

Ը.- Յաջողած է հիմնել Պրազիլիոյ եւ Վալանսի մասնաճիւղերը, ինչպէս նաեւ Հարաւային Ամերիկայի «Համազգային»ի Շրջանային խորհուրդը։

ԿԱԶՄԱԿԵՐՊԱԿԱՆ

Ժողովը հաստատեց, թէ՝

Ա.- «Համազգային»ը իր առաքելութիւնը միայն զօրաւոր կազմակերպական կառոյցով կրնայ իրագործել, նպատակ ունենալով հետապնդել երիտասարդ ստեղծագործ ներուժի բացայայտումն ու ծանօթացումը, ինչպէս նաեւ հայ մշակոյթի ջահի փոխանցումը նոր սերունդին:

Բ.- «Համազգային»ի անդամական շարքերու համալրումը կը հետապնդէ անոր նոր, երիտասարդական աւիշ ներարկելու նպատակը:

Առ այդ, ժողովս որոշեց.- Կազմակերպել միջշրջանային երիտասարդական խորհրդաժողովներ:

Շրջաններու միջեւ համագործակցութեան կապեր հաստատել: Մշակութային ձեռնարկներ կազմակերպել: Հետապնդել համակարգչային միասնական հայատառ ծրագիրներու հաստատումը եւ կիրառումը: Չանալ նաեւ ներգրաւել օտարախօս հայ երիտասարդները, ներգրաւել Հայաստանէն արտագաղթած եւ Սփիւռքի տարածքին կայք հաստատած երիտասարդութիւնը։

«Համազգային»ի կանոնագիրը թարգմանել այլ լեզուներու եւ հրատարակել։ «Համազգային»ի կայքէջի «Լրատու»ն նաեւ լոյս ընծայել այլ լեզուներով։ Գործակցիլ հայ կեանքին մէջ գործող մշակութային միութիւններու հետ եւ ջանալ համատեղել աշխատանքները։ Կեդր. վարչութիւնը պէտք է ուսումնասիրէ Հիւսիսային Ամերիկայի մէջ յատուկ գրասենեակ մը հաստատելու կարելիութիւնները, որպէսզի այդ գրասենեակը հանդիսանայ նաեւ «Համազգային»ի տնտեսական ամրապնդման կարեւոր օղակներէն մէկը: Նոյնպէս ուսումնասիրել Եւրոպական միութեան ընձեռած մշակութային օժանդակութեանց կարելիութիւնները: Այժմէն ծրագրել «Համազգային»ի 80ամեակի տօնակատարութիւնը։

«Մ. եւ Հ. Արսլանեան» Ճեմարան

Անցնող քառամեակին ճեմարանը կրթական մարզէն ներս արձանագրած է վերելք եւ յաջողութիւններ: Մասնաւոր յատկացումներով եւ նուիրահաւաքներով կարելի եղած է վերանորոգել, ընդլայնել ու բարեզարդել «Մ. եւ Հ. Արսլանեան» ճեմարանի կառոյցները։ Այս հաստատումներով հանդերձ, ճեմարանը կը դիմագրաւէ վարչական եւ կրթական որոշ դժուարութիւններ։

Մարսէյի Ճեմարան

Նկատելով, որ Մարսէյի ճեմարանը Ֆրանսայի եւ ընդհանրապէս Եւրոպայի հայ սերունդի դաստիարակութեան մէջ կոչուած է հիմնական դերակատարութիւն ունենալու, ժողովս կ’որոշէ, որ՝

– Կեդրոնական վարչութիւնը զօրավիգ եւ քաջալեր հանդիսանայ Մարսէյի դպրոցի խնամակալ մարմնին եւ տնօրէնութեան՝ Մարսէյի վարժարանը վերածելու Եւրոպայի ամբողջ տարածքին համար կրթական եւ մշակութային հաստատութեան մը։ Առ այդ, Կեդրոնական վարչութիւնը պէտք է ուսումնասիրէ Մարսէյի վարժարանը գիշերօթիկ բաժինով մը օժտելու կարելիութիւնը։

«ԲԱԳԻՆ»

Պատգամաւորական ժողովը հաստատեց՝ որ «Բագին» կարողացած է այս քառամեակին ներգրաւել հայ երիտասարդ գրողներ եւ կ’արժէ մատնանշել, որ «Բագին»ի բաժանորդներու թիւը բարձրացած է։ Որոշուեցաւ՝

Ա.- Յառաջացնել խմբագրական կազմ տարբեր բնագաւառներու մասնագէտներէ բաղկացած։

Բ.- Չափաւորել նկարազարդումին եւ գրութիւններուն համեմատութիւնը։

Գ.- Նուազեցնել «Բագին»ի տպագրութեան ծախսերը։

Դ.- Բարելաւել «Բագին»ի ցրւումի աշխատանքները։

Ե.- Ուսումնասիրել «Բագին»ի օրինակները այլ երկրի մէջ եւս տպելու կարելիութիւնները։

«Վահէ Սէթեան» Տպարան, Հրատարակչական եւ Գրատարած

Նկատելով, որ «Վահէ Սէթեան» տպարանը նիւթական շահ ապահովող հաստատութիւն մըն է, ժողովը թելադրեց.- Տպարանի հասոյթէն բաժին յատկացնել հրատարակչականի ծրագիրներուն։

Համացանցի միջոցաւ դառնալ գրատարած կեդրոն: Հաստատել նոր գրական փորձերու հայերէն եւ օտարալեզու հայ գրողներու մատենաշար։ Յառաջիկայ քառամեակին անկախ տպարան-գրատարածի խնամակալութենէն, ունենալ նաեւ հրատարակչական մարմին, որուն կազմը ունենայ համագաղութային դիմագիծ։ «Համազգային»ի տպարանէն հրատարակուած գիրքերէն օրինակներ ղրկել Շրջ. վարչութիւններուն, ճոխացնելու համար «Համազգային»ի տեղական գրադարանները եւ նպաստելու անոնց վաճառքին։ Հնարաւորութեան սահմաններու մէջ նախաձեռնել «Համազգային»ի տարեգիրքի վերահրատարակութեան։ Շրջանները պէտք է յանձն առնեն նոր հրատարակուած գիրքերէն նուազագոյնը տասը օրինակ վաճառել։

«Համազգային»ի Ուսանողական Համախմբում

Հաստատելով «Համազգային»ի համալսարանականներու ամառնային համախմբումներու ձեռք բերած յաջողութիւնները, ժողովը կը թելադրէ՝

համախմբումը դարձնել առիթ՝ ներգրաւելու հայ համալսարանականները «Համազգային»ի շարքերէն ներս: Մղել համախմբումին մասնակցողները՝ իրենց ներդրումը ունենալու հայրենիքի մէջ տարուող եւ երիտասարդներու միջոցով իրագործուող շինարարական աշխատանքներուն:

Խնամակալներ որոնել նիւթապէս ապահովելու համար համախմբումին մասնակցող կարիքաւոր ուսանողները: Ուսանողական հաւաքներու կազմակերպչական աշխատանքները յառաջ տանելու համար ստեղծել յատուկ կառոյց։

Քարոզչական

Մասնագիտացած այս աշխատանքին թիրախը դարձնել մեր երիտասարդութիւնը։

«Համազգային»ի իւրաքանչիւր շրջան ունենայ իր կայքէջը, ուր «Համազգային»ի գործունէութեան կողքին արտացոլայ նաեւ հայ մշակոյթը՝ իր արժէքներով։ Քարոզչական համակարգը գործէ թէ՛ տեղական առումով եւ թէ՛ մանաւանդ դէպի օտարին բացուելու անհրաժեշտութեան շեշտադրումով։ Քարոզչականի նպատակակէտը ըլլայ իւրաքանչիւր հայ արուեստագէտի խրախուսումն ու քաջալերանքը։ Համացանցի իւրաքանչիւր շրջանի կայքէջ ունենայ իր զրուցարանը։ «Համազգային»ը ունենայ իր քարոզչական պրակը, երեք լեզուներով, հայուն թէ օտարին ծանօթացնելու համար իր գործունէութիւնը։ «Համազգային»ի համահայկական ընտանիքը օժտուած ըլլայ դրօշով եւ քայլերգով։ Վերահաստատել «Համազգային»ի նշանակը իր ճշգրիտ չափերով եւ գոյներով ու զայն ուղարկել շրջաններուն։ «Համազգային»ի 80ամեակի առթիւ լոյս ընծայել «Համազգային»ի եւ իր հաստատութիւններու պատմութիւնը ներկայացնող հատոր մը՝ իբրեւ քարոզչական վկայութիւն։

ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ

Շարունակել անցեալին նախատեսուած եւ անհրաժեշտութիւն համարուող «Համազգային»ի կառոյցներու նիւթական հաւասարակշռութեան միտող քայլերը, որով կը պայմանաւորուի նաեւ այդ կառոյցներու յարատեւումը։ Վերականգնել «Համազգային»ի անցեալի ֆոնտերը, յստակացնելէ ետք գումարները, անոնց պատկանելիութիւնը եւ որ նպատակին սահմանուած ըլլալը։ Կ. վարչութեան կողքին յառաջացնել յատուկ յանձնախումբ՝ զբաղելու համար նաեւ ֆոնտերու յանձանձմամբ եւ ուռճացումով։ Բացի «Ն. Փալանճեան» ճեմարանէն ստացուելիք վարձքերէն, եկամուտի յաւելեալ միջոցներ որոնել։ «Համազգային»ի ստացուածքներու (ֆոնտեր, կալուածներ) ճշգրիտ պատկերը ունենալու համար կատարել անոնց հաշուական համապատասխան արձանագրութիւն:

Asbarez Staff

Asbarez Staff

Next Post

Անտեսուած Է Երաժշտութեան Հզօր Ուժը...

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Recommended

47օրեայ Բաժանումէն Ետք Արցախցի Մանուկներ Տուն Վերադարձան

47օրեայ Բաժանումէն Ետք Արցախցի Մանուկներ Տուն Վերադարձան

5 hours ago
Թեհրանի Մէջ Ատրպէյճանի Դեսպանատան Վրայ Յարձակում

Թեհրանի Մէջ Ատրպէյճանի Դեսպանատան Վրայ Յարձակում

5 hours ago

Connect with us

  • About
  • Advertising
  • Subscribe
  • Contact

© 2021 Asbarez | All Rights Reserved | Powered By MSDN Solutions Inc.

No Result
View All Result
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Սիւնակներ
    • ՆԱԶԱՐԷԹ ՊԷՐՊԷՐԵԱՆ
    • ՎԱՉԷ ԲՐՈՒՏԵԱՆ
    • ԼԻԼԻԹ ԳԱԼՍՏԵԱՆ
    • Սասունեանի Անկիւնը
    • ԲԺԻՇԿ ԿԱՐՊԻՍ ՀԱՐՊՈՅԵԱՆ
    • ԳՐԻԳՈՐ ԵՊՍ. ՉԻՖԹՃԵԱՆ

© 2021 Asbarez | All Rights Reserved | Powered By MSDN Solutions Inc.

Accessibility

Accessibility modes

Epilepsy Safe Mode
Dampens color and removes blinks
This mode enables people with epilepsy to use the website safely by eliminating the risk of seizures that result from flashing or blinking animations and risky color combinations.
Visually Impaired Mode
Improves website's visuals
This mode adjusts the website for the convenience of users with visual impairments such as Degrading Eyesight, Tunnel Vision, Cataract, Glaucoma, and others.
Cognitive Disability Mode
Helps to focus on specific content
This mode provides different assistive options to help users with cognitive impairments such as Dyslexia, Autism, CVA, and others, to focus on the essential elements of the website more easily.
ADHD Friendly Mode
Reduces distractions and improve focus
This mode helps users with ADHD and Neurodevelopmental disorders to read, browse, and focus on the main website elements more easily while significantly reducing distractions.
Blindness Mode
Allows using the site with your screen-reader
This mode configures the website to be compatible with screen-readers such as JAWS, NVDA, VoiceOver, and TalkBack. A screen-reader is software for blind users that is installed on a computer and smartphone, and websites must be compatible with it.

Online Dictionary

    Readable Experience

    Content Scaling
    Default
    Text Magnifier
    Readable Font
    Dyslexia Friendly
    Highlight Titles
    Highlight Links
    Font Sizing
    Default
    Line Height
    Default
    Letter Spacing
    Default
    Left Aligned
    Center Aligned
    Right Aligned

    Visually Pleasing Experience

    Dark Contrast
    Light Contrast
    Monochrome
    High Contrast
    High Saturation
    Low Saturation
    Adjust Text Colors
    Adjust Title Colors
    Adjust Background Colors

    Easy Orientation

    Mute Sounds
    Hide Images
    Virtual Keyboard
    Reading Guide
    Stop Animations
    Reading Mask
    Highlight Hover
    Highlight Focus
    Big Dark Cursor
    Big Light Cursor
    Navigation Keys

    Asbarez - Armenian Accessibility Statement

    Accessibility Statement

    • asbarez.am
    • January 27, 2023

    Compliance status

    We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.

    To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.

    This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.

    Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.

    If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email

    Screen-reader and keyboard navigation

    Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:

    1. Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all of the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.

      These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.

    2. Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside of it.

      Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

    Disability profiles supported in our website

    • Epilepsy Safe Mode: this profile enables people with epilepsy to use the website safely by eliminating the risk of seizures that result from flashing or blinking animations and risky color combinations.
    • Visually Impaired Mode: this mode adjusts the website for the convenience of users with visual impairments such as Degrading Eyesight, Tunnel Vision, Cataract, Glaucoma, and others.
    • Cognitive Disability Mode: this mode provides different assistive options to help users with cognitive impairments such as Dyslexia, Autism, CVA, and others, to focus on the essential elements of the website more easily.
    • ADHD Friendly Mode: this mode helps users with ADHD and Neurodevelopmental disorders to read, browse, and focus on the main website elements more easily while significantly reducing distractions.
    • Blindness Mode: this mode configures the website to be compatible with screen-readers such as JAWS, NVDA, VoiceOver, and TalkBack. A screen-reader is software for blind users that is installed on a computer and smartphone, and websites must be compatible with it.
    • Keyboard Navigation Profile (Motor-Impaired): this profile enables motor-impaired persons to operate the website using the keyboard Tab, Shift+Tab, and the Enter keys. Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

    Additional UI, design, and readability adjustments

    1. Font adjustments – users, can increase and decrease its size, change its family (type), adjust the spacing, alignment, line height, and more.
    2. Color adjustments – users can select various color contrast profiles such as light, dark, inverted, and monochrome. Additionally, users can swap color schemes of titles, texts, and backgrounds, with over 7 different coloring options.
    3. Animations – epileptic users can stop all running animations with the click of a button. Animations controlled by the interface include videos, GIFs, and CSS flashing transitions.
    4. Content highlighting – users can choose to emphasize important elements such as links and titles. They can also choose to highlight focused or hovered elements only.
    5. Audio muting – users with hearing devices may experience headaches or other issues due to automatic audio playing. This option lets users mute the entire website instantly.
    6. Cognitive disorders – we utilize a search engine that is linked to Wikipedia and Wiktionary, allowing people with cognitive disorders to decipher meanings of phrases, initials, slang, and others.
    7. Additional functions – we provide users the option to change cursor color and size, use a printing mode, enable a virtual keyboard, and many other functions.

    Browser and assistive technology compatibility

    We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers), both for Windows and for MAC users.

    Notes, comments, and feedback

    Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs, there may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to