Friday, March 31, 2023
No Result
View All Result
Asbarez - Armenian
NEWSLETTER
March 29, 2023 PDF
ENG
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Յօդուածներ
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Յօդուածներ
No Result
View All Result
Asbarez - Armenian
ENG
No Result
View All Result
Home Video

«Մեր Պարտականութիւնն Է Ապահովել Միջավայր, Որտեղ Հայ Մանուկը Ոչ Միայն Սովորի, Նաեւ՝ Սիրի Հայերէնն Ու Խօսի Հայոց Լեզուով». Մերտինեան Վարժարանի Տնօրէն՝ Դոկտ. Սիւզի Օհանեան 

by Asbarez Staff
February 24, 2023
in Video, Գաղութի Կեանքէն, Գլխաւոր Լուրեր
0

ՆԱՆԷ ԱՒԱԳԵԱՆ 

Մերտինեան վարժարանի դասասրահում ժամանակն ու տարածութիւնը մի պահ առաձգական էին դարձել՝ ձուլուելով սիրոյ խորհրդով: Լոս Անջելեսից հայ պատանիները տեսակապով Արցախի իրենց հասակակիցներին գօտեպնդում էին, ուժ ու համբերութիւն էին մաղթում, եւ ասում, որ ամէն օր աղօթում են նրանց համար: Սենեակում տիրող մթնոլորտն այնքան կենարար էր, այնքան զօրեղ՝ միաժամանակ յուզիչ ու յուսատու: Հայկ նահապետի, Սուրբ Մաշտոցի ու Վարդան սպարապետի խրոխտ շնչի ներքոյ, հայի սերունդներն աշխարհի տարբեր անկիւններից միահիւսուել էին մէկ ընդհանուրում՝ նոր ընթացք հաղորդելով ազգի յաւերժի շրջապտոյտին: Մերտինեանի աշակերտների միաձայն »այո«ն ուսուցչուհու «կը ցանկանա՞ք Արցախ գնալ» հարցին խօսուն էր: Ամերիկայում ծնուած Ռոբերտի՝ արցախցի իր հասակակիցներին գորգ գործել սովորեցնելու անթերի հայերէնով խոստումն էլ ամբողջացրեց պատկերը: Պատանիների հարցերը միմեանց չէին դադարում, տեսակապի երկու կողմերում կարծես վաղեմի ընկերներ էին զրուցում: 

Մերտինեան Հայ աւետարանական վարժարանից առաջին տպաւորութիւններս միանգամից ձեւաւորեցին առաջին տողերս ու ամփոփումն առ այն, որ այս կրթօջախը ներարկում է նաեւ այս պահին մեզ համար ամենաէականը՝ պատասխանատուութեան զգացումը հայրենիքի ու ազգի նկատմամբ: 

«Մերտինեանի աշակերտները կարիք ունեն նման շփումների, որովհետեւ որքան էլ խօսենք, իրենց համար մշուշոտ է թւում մեր պատմածը: Սակայն, երբ իրապէս են կապնւում եւ ծանօթանում միմեանց, լսում հասակակիցներից իրական պատմութիւններ, նոր հետաքրքրութիւն է իրենց մէջ արթնանում: Ամէն օր հետեւում ենք Արցախի շրջափակմանն ու փորձում ինչ-որ կերպ աջակցել: Այս մտայնութեամբ էր, որ որոշեցինք հանդիպում կազմակերպել Արցախի եւ մեր կրթօջախի աշակերտների միջեւ: Դպրոցների փակ լինելու պատճառով արցախցի պատանիները հաւաքուել էին ուսուցչուհու տանը, սակայն իրավիճակը բոլորովին չէր ազդել նրանց տրամադրութեան վրայ: Երբ կապ էինք հաստատում, կարծեցի, թէ մենք պէտք է իրենց ուժ տանք, բայց ճիշդ հակառակն էր՝ իրենք քաջալերեցին, եւ յոյսով բաժանուեցինք, որ ամէն ինչ շատ լաւ է լինելու: Ուրախ եմ, որ շատ ջերմ ու անմիջական էր հանդիպումը, եւ մեր աշակերտներն էլ տեղեկացան, թէ ինչ վիճակ է տիրում այժմ Արցախում», նշում է Մերտինեան Հայ աւետարանական վարժարանի տնօրէնուհի դոկտ. Օհանեանը: Արցախում իրավիճակի մասին իրազեկման մէկ այլ արշաւ էլ աշակերտներն անցկացրել էին օրեր առաջ, եւ դիմել էին տեղական եւ դաշնային պաշտօնեաներին ճնշում գործադրելու Ադրբեջանի նկատմամբ՝ շրջափակումը դադարեցնելու, եւ ԱՄՆի կողմից այդ երկրին տրուող ամերիկեան օգնութիւնը կասեցնելու, նաեւ՝մարդասիրական օգնութիւն ուղարկելու Արցախ: 

Դոկտ. Սիւզի Օհանեանը մի քանի ամիս է, որ ստանձնել է կրթօջախի ղեկավարի պաշտօնն ու նշում է, որ շարունակելու է հաստատութեան աւելի քան 40 տարուայ աւանդոյթներն ու առաջնորդուելու է Մերտինեան վարժարանի պարտաւորուածութեամբ՝ լինելու դպրոց, որտեղ իւրաքանչիւր աշակերտ ստանում է ամբողջական՝ ակադեմիական, հոգեւոր եւ ֆիզիկական կրթութիւն: Կրթօջախը հիմնադրուել է 1982 թուականին եւ գործում է Շերման Օքսում, առաջարկելով քրիստոնէական արժեհամակարգի վրայ հիմնուած կրթութիւն՝ նախադպրոցական տարիքից մինչեւ 8րդ դասարան: Մերտինեանը հայ աւետարանական միակ դպրոցն է ԱՄՆում, որ կոչուել է նուիրատուներ Շարլոթ եւ Էլիզ Մերտինեան քոյրերի անունով: Այս կրթօջախն իր գործունութիւնը սկսել է տասներեք աշակերտով, սակայն այսօր այդ թիւը շուրջ երեք հարիւր է: Տնօրէնն ուրախութեամբ նշում է, որ նոր ուսումնական տարուայ համար նախնական դիմումների թիւը էականօրէն աճել է, եւ արդէն սպասողների ցանկ է ձեւաւորուել: «Սա մեզ համար մեծ ուրախութիւն է, եւ դպրոցի ողջ անձնակազմի աշխատանքի արդիւնքն է: Ես կարծում եմ, որ յատկապէս հայ ուսուցիչները մեծ առաքելութիւն ունեն, եւ մեր հերոսներն են: Շատ դժուար կոչում է հայերէնի ուսուցիչ լինել այսօր Ամերիկայում, երբ ոչ միայն պէտք է սովորեցնես հայոց լեզուն, այլ այնպէս անես, որ մանուկները սիրեն լեզուն: Դժբախտաբար մեր փոքրիկները շատ արագ են անգլերէնին ընտելանում, եւ որքան էլ յորդորենք, որ հայերէն խօսեն, խօսակցական հիմնական լեզուն անգլերէնն է: Ըստ այդմ, մեր պարտականութիւնն է, որ կարողանանք ապահովել միջավայր եւ հնարաւորութիւններ, որ հայերէն խօսեն, որպէսզի կարողանանք տոկալ այս օտար ափերում», կիսւում է դոկտ. Օհանեանը: Մերտինեան վարժարանի գալիք ուսումնական տարուայ առաջնահերթ արձանագրումը կ՛աւարտուի Փետրուարի 28ին, իսկ վերջնական գրանցումը՝ Մայիսի 26ին: 

Մերտինեանը գործում է Ամերիկեան կրթական համակարգի բոլոր չափանիշներին համապատասխան: Հայերէնով իրականացւում է նաեւ տարբեր առարկաների դասաւանդում՝ կրօն, պատմութիւն եւ լեզու: Ծնողի ընտրութիւնն է, թէ երեխան կը սովորի արեւելահայերէն, թէ՞ արեւմտահայերէն դասական ուղղագրութեամբ: Չորրորդ եւ հինգերորդ դասարանի աշակերտները նաեւ ներգրաւուած են թատրոնում: Գործում են արտադասարանային ժամեր՝ շախմատ (ճատրակ), երաժշտութիւն, բասկետբոլ, ֆութպոլ, եւ աշակերտները կարող են դպրոցում անցկացնել մինչեւ ժամը հինգը: 

Դոկտ. Սիւզի Օհանեանը, տնօրէնի պաշտօնում իր առաջնահերթութիւնից է համարում աշակերտների թուի աւելացումը, կրթութեան որակի շարունակական բարելաւումը: «Ցանկանում եմ, որ մեր կրթօջախի մատուցած կրթութիւնն ու ծրագրերը նման լինեն լաւագոյն դպրոցների ծրագրերին: Այս տարի ներմուծեցինք ընտրովի դասընթացներ վեցերորդից ութերորդ դասարանի աշակերտների համար՝ STEAM եւ հետազօտական գիր: Յաջորդ տարուայ համար նախատեսում ենք ստեղծել նաեւ իսպաներէնի, եփելու (cooking class) եւ լրագրութեան (journalism) դասընթացներ, եւ վերջինը կը նպաստի նաեւ հայոց լեզուի ամրապնդմանը: Ուսուցիչների եւ տնօրինութեան համար էլ անհրաժեշտ եմ համարում փորձի փոխանակումն այլ դպրոցների հետ, ծանօթացումը նրանց համակարգին ու աշխատելակերպին», նշում է դոկտ. Օհանեանը: Նա կարեւորում է նաեւ, որ Մերտինեանի շրջանաւարտներն աւագ դպրոցը շարունակեն հայկական վարժարանում: Կրթութեան որակի մասին ծնողների հարցերին ի պատասխան բերում է իր ու որդիների օրինակը, որ աւարտելով՝ ինքը Ֆերահեան, զաւակները՝ Ռոզ եւ Ալէք Փիլիպոս Ազգային վարժարանները, ուսումը շարունակել են երկրի լաւագոյն համալսարաններում: 

Կրթօջախը տարուայ ընթացքում իրականացնում է նաեւ ճանաչողական այցեր, Արեւելեան ափում՝ Նիւ Եորք, Ֆիլադելֆիա, Վաշինգտոն «Դի. Սի.», որտեղ աշակերտները ծանօթանում են երկրի օրէնսդիր եւ գործադիր մարմինների աշխատանքին, Հայ Դատի յանձնախմբի գործունէութեանը: Մերտինեանի աշակերտներն աչքի են ընկնում նաեւ մարզական առաջադիմութեամբ, ինչի մասին վկայում են բազմաթիւ մրցանակները: Այս կրթօջախում օրը սկսւում է մատուռում աղօթքով, որ կերտում է նաեւ աշակերտների քրիստոնէական նկարագիրը: 

Մարտահրաւէրների մասին խօսելիս դոկտ. Օհանեանն առանձնացնում է երկուսը՝ «Մերտինեանը մասնաւոր (private) վարժարան է, եւ անշուշտ նիւթականը շատ կարեւոր է, որպէսզի կարողանանք ապահովել կրթութեան անհրաժեշտ մակարդակ: Այս առումով ուրախ եմ, որ համայնքում նուիրատուներ ունենք, եւ երբ նախագիծ ենք ներկայացնում՝ ստանում ենք նիւթական օժանդակութիւն: Սակայն մենք ունենք նաեւ մարդուժի կարիք: Ուսուցչուհու պակաս կայ, եւ դա մեծ մարտահրաւէր է: Երբ մեր այսօրուայ հայ ուսուցչուհիները կենսաթոշակի անցնեն, ով պէտք է գայ նրանց փոխարինելու: Սա մտահոգութիւն է, եւ կարծում եմ, որ մեր համայնքը, մեր ղեկավարները այս ուղղութեամբ շատ մեծ գործ ունեն անելու: Եթէ հայ դպրոցը պիտի պահենք, հայ ուսուցիչներ պէտք է պատրաստենք: Ինձ համար շատ կարեւոր է, որ ուսուցիչը ցանկանայ եւ ուրախութեամբ գայ դպրոց: Այդ պատճառով, ես ջանք չեմ խնայում հոգալ ուսուցիչների մասին, որ բացի ֆինանսականից, նրանք նաեւ հանգիստ եւ սիրով գան աշխատանքի, զգան որ յարգուած են տնօրէնութեան, ծնողների, աշակերտների կողմից: Սա է, որ ստեղծում է բարոյական միջավայր, պատրաստակամութիւն, իրար հետ աշխատելու մշակոյթ», ամփոփում է Մերտինեան վարժարանի տնօրէնուհին: 

Դոկտ. Օհանեանը կրթական եւ հասարակական ոլորտի երկարամեայ գործիչ է, եւ իր փորձառութիւնից ելնելով է նաեւ առաջարկում լուծումներ: Նա հաւատում է, որ կրթօջախից առաւել մարդու նկարագրի կերտման գործում առաջնային է ընտանիքից ստացած կրթութիւնն ու դաստիարակութիւնը: »Իմ ամենամեծ հերոսը մայրս է եղել: Նա ինձ սովորեցրել է լինել քաջ, հպարտ ու հայասէր, սիրել ընտանիքը«: Դոկտ. Սիւզի Օհանեանը, ծնուելով Լիբանանում, որտեղ բնակուել է մինչեւ տասնվեց տարեկան, յաճախել է Նշան Փալանջեան ճեմարանը: 1980ականներին Լիբանանում քաղաքական իրավիճակից ելնելով տեղափոխուել է ԱՄՆ, որտեղ ուսումը շարունակել է Ֆերահեան Ազգային վարժարանում: Պատանեկան տարիքում անդամակցել է Հայ Երիտասարդաց Դաշնակցութեանը, եղել է ՀՄԸՄի եւ ՀՅԴի շարքերում, եւ ՀՕՄի անդամ: »Հայկական տարբեր միութիւններում լինելը կեանքի մեծ փորձառութիւն է«, հաւաստիացնում է դոկտ. Օհանեանը եւ նշում, որ առաջին անգամ Հայաստան է գնացել որպէս ՀՄԸՄի շրջանային խմբապետուհի, երբ կազմակերպութիւնն իր առաջին բանակումն արեց Բիւրականում: 1994 թուականին էլ, Ռուբինա Փիրումեանի առաջարկով մէկ շաբաթ երազային օրեր է անցկացրել Արցախում, հանդիպել բազմաթիւ հերոսների: Ապագայ ամուսնուն էլ դոկտ. Օհանեանը հանդիպել ՀԵԴի շարքերում եւ ունեն երկու մանչ զաւակներ՝ Արամ եւ Շանթ: 

Կրթական ոլորտի մշակ դառնալը դոկտ. Օհանեանին վիճակուած էր ճակատագրով: Բանկային համակարգում յաջողութիւնները չեն կասեցնում մանկավարժ դառնալու երազանքը: «Մանկուց ասում էի, որ ես ուսուցչուհի պիտի լինեմ: Ուսանողական տարիների ընթացքում բանկում էի աշխատում, եւ լաւ պաշտօն ունէի, սակայն երբ Շամլեան Ազգային վարժարանի տնօրէն՝ Վազգէն Մատենլեանն առաջարկեց աշխատանքի անցնել նոյն վարժարանում՝ համաձայնուեցի: Նա իմ համար դարձաւ մենթոր, ուսուցիչ, գործընկեր, եւ առիթ տուեց, որ աշխատանքին զուգահեռ ուսումս շարունակեմ: Գործունէութիւնս շարունակեցի Ռոզ եւ Ալէք Փիլիպոս Ազգային վարժարանում՝ այն ժամանակուայ տնօրէնուհի դոկտ. Ալինէ Դորեանի առաջարկով, որպէս նախակրթարանի (K-5th Grades) ակադեմիական հարցերի ղեկավար եւ ապա՝ փոխտնօրէնուհի: Նա նաեւ իմ համար դարձաւ առաջնորդ, մենթոր, գործընկեր, եւ նոյնպէս առիթ տուեց, որ ստանամ դոկտորական աստիճանս (Doctorate Degree): Տասը տարի անց էլ, անցեալ տարուայ Յունիսին առաջարկ ստացայ ստանձնելու Մերտինեան վարժարանի տնօրէնի պաշտօնը: Դժուար որոշում կայացրեցի, սակայն որոշեցի գիտելիքներս ու փորձառութիւնս ներդնել հայկական կրթօջախում, եւ իմ նպաստն ունենալ այս վարժարանի յաջող ընթացքի գործում», խոստովանում է դոկտ. Օհանեանը: 

Մերտինեան վարժարանի մասին տպաւորութիւններս ամբողջացան, երբ տնօրէնի առաջարկով շրջայց կատարեցինք մաքուր ու համակարգուած կրթօջախի տարածքում: Մեծ էր ուրախութիւնս, երբ այցիս վերջում էլ ականատես եղայ մի խումբ աշակերտների ոգեւորութեանը՝ Թումանեանի «Բարեկենդան»ի բեմադրութեան փորձի ժամանակ: Բակում էլ՝ բասկետբոլի սիրահարների մարզական ոգեւորութիւնն էր վարակիչ: Այս կրթօջախի գերազանցութեան ու յաջողութեան կերտումը սկիզբ է առնում երեք տարեկանից: Մերտինեանի ուսումնական ծրագիրը ուղղուած է ոչ միայն զարգացնելու ուսանողի մտաւոր ունակութիւնները, նաեւ կերտելու աշակերտի ինքնութիւնը՝ դառնալու կարեկցող հայ քրիստոնեայ, պատասխանատու քաղաքացի, ազգասէր հայորդի, արդիւնաւէտ մասնագէտ, եւ խոհեմ առաջնորդ: 

ShareTweet
Asbarez Staff

Asbarez Staff

Next Post
Հայոց Ցեղասպանութենէն Վերապրած Բժիշկ Ալպէրթ Աբէլեան

Հայոց Ցեղասպանութենէն Վերապրած Բժիշկ Ալպէրթ Աբէլեան

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Recommended

Մոսկուա Երեւանի Հետ Կը Քննարկէ Միջազգային Քրէական Դատարանի Կանոնագիրքի Վաւերացման Հարցը

Մոսկուա Երեւանի Հետ Կը Քննարկէ Միջազգային Քրէական Դատարանի Կանոնագիրքի Վաւերացման Հարցը

22 hours ago
Պըրպենքի Նոր Ընտրատարածքներ Սահմանելու Հարցով Հանրային Քննարկումներ

Պըրպենքի Նոր Ընտրատարածքներ Սահմանելու Հարցով Հանրային Քննարկումներ

22 hours ago

Connect with us

  • About
  • Advertising
  • Subscribe
  • Contact

© 2021 Asbarez | All Rights Reserved | Powered By MSDN Solutions Inc.

No Result
View All Result
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Սիւնակներ
    • ՆԱԶԱՐԷԹ ՊԷՐՊԷՐԵԱՆ
    • ՎԱՉԷ ԲՐՈՒՏԵԱՆ
    • ԼԻԼԻԹ ԳԱԼՍՏԵԱՆ
    • Սասունեանի Անկիւնը
    • ԲԺԻՇԿ ԿԱՐՊԻՍ ՀԱՐՊՈՅԵԱՆ
    • ԳՐԻԳՈՐ ԵՊՍ. ՉԻՖԹՃԵԱՆ

© 2021 Asbarez | All Rights Reserved | Powered By MSDN Solutions Inc.

Accessibility

Accessibility modes

Epilepsy Safe Mode
Dampens color and removes blinks
This mode enables people with epilepsy to use the website safely by eliminating the risk of seizures that result from flashing or blinking animations and risky color combinations.
Visually Impaired Mode
Improves website's visuals
This mode adjusts the website for the convenience of users with visual impairments such as Degrading Eyesight, Tunnel Vision, Cataract, Glaucoma, and others.
Cognitive Disability Mode
Helps to focus on specific content
This mode provides different assistive options to help users with cognitive impairments such as Dyslexia, Autism, CVA, and others, to focus on the essential elements of the website more easily.
ADHD Friendly Mode
Reduces distractions and improve focus
This mode helps users with ADHD and Neurodevelopmental disorders to read, browse, and focus on the main website elements more easily while significantly reducing distractions.
Blindness Mode
Allows using the site with your screen-reader
This mode configures the website to be compatible with screen-readers such as JAWS, NVDA, VoiceOver, and TalkBack. A screen-reader is software for blind users that is installed on a computer and smartphone, and websites must be compatible with it.

Online Dictionary

    Readable Experience

    Content Scaling
    Default
    Text Magnifier
    Readable Font
    Dyslexia Friendly
    Highlight Titles
    Highlight Links
    Font Sizing
    Default
    Line Height
    Default
    Letter Spacing
    Default
    Left Aligned
    Center Aligned
    Right Aligned

    Visually Pleasing Experience

    Dark Contrast
    Light Contrast
    Monochrome
    High Contrast
    High Saturation
    Low Saturation
    Adjust Text Colors
    Adjust Title Colors
    Adjust Background Colors

    Easy Orientation

    Mute Sounds
    Hide Images
    Virtual Keyboard
    Reading Guide
    Stop Animations
    Reading Mask
    Highlight Hover
    Highlight Focus
    Big Dark Cursor
    Big Light Cursor
    Navigation Keys

    Asbarez - Armenian Accessibility Statement

    Accessibility Statement

    • asbarez.am
    • March 31, 2023

    Compliance status

    We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.

    To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.

    This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.

    Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.

    If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email

    Screen-reader and keyboard navigation

    Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:

    1. Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all of the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.

      These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.

    2. Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside of it.

      Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

    Disability profiles supported in our website

    • Epilepsy Safe Mode: this profile enables people with epilepsy to use the website safely by eliminating the risk of seizures that result from flashing or blinking animations and risky color combinations.
    • Visually Impaired Mode: this mode adjusts the website for the convenience of users with visual impairments such as Degrading Eyesight, Tunnel Vision, Cataract, Glaucoma, and others.
    • Cognitive Disability Mode: this mode provides different assistive options to help users with cognitive impairments such as Dyslexia, Autism, CVA, and others, to focus on the essential elements of the website more easily.
    • ADHD Friendly Mode: this mode helps users with ADHD and Neurodevelopmental disorders to read, browse, and focus on the main website elements more easily while significantly reducing distractions.
    • Blindness Mode: this mode configures the website to be compatible with screen-readers such as JAWS, NVDA, VoiceOver, and TalkBack. A screen-reader is software for blind users that is installed on a computer and smartphone, and websites must be compatible with it.
    • Keyboard Navigation Profile (Motor-Impaired): this profile enables motor-impaired persons to operate the website using the keyboard Tab, Shift+Tab, and the Enter keys. Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

    Additional UI, design, and readability adjustments

    1. Font adjustments – users, can increase and decrease its size, change its family (type), adjust the spacing, alignment, line height, and more.
    2. Color adjustments – users can select various color contrast profiles such as light, dark, inverted, and monochrome. Additionally, users can swap color schemes of titles, texts, and backgrounds, with over 7 different coloring options.
    3. Animations – epileptic users can stop all running animations with the click of a button. Animations controlled by the interface include videos, GIFs, and CSS flashing transitions.
    4. Content highlighting – users can choose to emphasize important elements such as links and titles. They can also choose to highlight focused or hovered elements only.
    5. Audio muting – users with hearing devices may experience headaches or other issues due to automatic audio playing. This option lets users mute the entire website instantly.
    6. Cognitive disorders – we utilize a search engine that is linked to Wikipedia and Wiktionary, allowing people with cognitive disorders to decipher meanings of phrases, initials, slang, and others.
    7. Additional functions – we provide users the option to change cursor color and size, use a printing mode, enable a virtual keyboard, and many other functions.

    Browser and assistive technology compatibility

    We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers), both for Windows and for MAC users.

    Notes, comments, and feedback

    Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs, there may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to