Tuesday, February 7, 2023
No Result
View All Result
Asbarez - Armenian
NEWSLETTER
FEB. 4, 2023 PDF
ENG
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Յօդուածներ
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Յօդուածներ
No Result
View All Result
Asbarez - Armenian
ENG
No Result
View All Result
Home Կիզակէտ

Ռոստոմ. Ազատագրութեան Դատի Նուիրեալը

by Asbarez Staff
February 10, 2007
in Կիզակէտ
0
Share on FacebookShare on Twitter

Հ.Յ.Դաշնակցութեան հիմնադիր երրորդութեան մէջ ինքնօրինակ կերպար է Ռոստոմը։ Նա այն հազուագիւտ անձնաւորութիւնն է, որ գլխաւոր դերակատարութիւն է ունեցել Դաշնակցութեան գրեթէ բոլոր կարեւոր իրադարձութիւններում, բայց եղել է չափազանց համեստ ու անփառատենչ։ Եւ երեւացել են նրանք, ովքեր իր գաղտնի կազմակերպչական աշխատանքների արդիւնքն էին։

Հայդուկային շարժումներից սկսած մինչեւ Հայաստանի Առաջին հանրապետութեան արարումը, Ռոստոմը ամուր կանգնած էր բոլոր այն իրադարձութիւնների թիկունքում, որոնցից ամէն մէկը կարելի է համարել առանձին արար կամ գործողութիւն, որոնք աստիճանաբար մօտեցնում էին հայոց նոր պետականութեան արարումին, որի ստեղծումով աւարտուեց նրա կեանքը։

Յաճախ այն տեսակէտն է հնչել, որ Ռոստոմը գործի մարդ էր եւ ոչ թէ տեսաբան։ Բայց, կարծում ենք, այս գնահատականը ճիշդ չէ։ Պարզապէս նրա տեսութիւնները չէին գրւում, կեանքի էին կոչւում ոտքի վրայ, գրի չէին առնւում, որովհետեւ Ռոստոմը չէր սիրում շատ գրել, սիրում էր գործել։

«Կատարենք մեր պարտքը մեր թշուառ ժողովրդի հանդէպ… փա՞ռք, ծա՞փ, դափնինե՞ր, ունայնութիւն ունայնութեանց», այս էր նրա կարգախօսը։

Ռոստոմը (Ստեփան Զորեան) ծնուել է Գողթան գաւառի (Նախիջեւան) Ցղնա գիւղում 1867 թ. Յունուարի 18ին։ Նախնական կրթութիւնն ստացել է գիւղի ծխական դպրոցում, ուր առանձնակի սէր է դրսեւորել դէպի հայոց լեզուն ու պատմութիւնը։

Ծխական դպրոցը տակաւին չաւարտած՝ Ռոստոմի ծնողները նրան տանում են Թիֆլիս, ուր նախ նախապատրաստւում է Բէգլարեան մասնաւոր դպրոցում, ապա՝ 1882 թուականին, մտնում է պետական ռէալական դպրոց, որն աւարտում է 1886 թուականին։ Ինչպէս վկայում է Ս. Վրացեանը, Ռոստոմը «ռէալական դպրոցի ընդունակ աշակերտներից է լինում եւ առանձնապէս աչքի է ընկնում բնագիտական եւ մաթեմատիկական առարկաների մէջ։

«Եւ արդէն դպրոցական նստարանի վրայ՝ սկսում է հետաքրքրուել հասարակական խնդիրներով եւ գործօն մասնակցութիւն է ունենում աշակերտական ինքնազարգացման խմբակների մէջ։ Նրա դպրոցական ընկերները վկայում են, որ հանդարտ ու խոհուն տղայ էր, չէր սիրում մասնակցել խաղերին, շատ կարդում էր եւ շատ մտածում»։

Ռոստոմը նոյնպէս, ինչպէս Դաշնակցութեան միւս երկու հիմնադիրները, տարւում է ռուս յեղափոխական նարոտնիկների գաղափարախօսութեամբ, «բայց հայկականութիւնը իր մէջ աւելի զօրաւոր էր»։

Թիֆլիսի ռէալական դպրոցն աւարտելուց յետոյ նոյն տարում Ռոստոմը ընդունւում է Վարշաւայի մօտ գտնուող Նովօ-Ալեքսանդրեան գիւղատնտեսական ճեմարանը, սակայն, շատ չանցած, ուսանողական խռովութեանը մասնակցելու պատճառով ձերբակալւում է եւ ոստիկանի հսկողութեան տակ աքսորւում է ծննդավայրը՝ Ցղնա գիւղը, ուրիշ տեղ սովորելու իրաւունքից զրկուելով։ Ցղնայում Ռոստոմը երկար չի մնում, այլ Աբրահամեան ազգանունով կեղծ անցագրով մեկնում է Թիֆլիս եւ մտնում յեղափոխական խմբակների մէջ։ 1887թ. նա Քրիստափոր Միքայէլեանի հետ փորձում է գաղտնի տպարան պահել Թիֆլիսում, բայց նիւթական միջոցների բացակայութեան պատճառով չի յաջողում։ Այնուհետեւ Ռոստոմն անցնում է Պաքու։

1889թ. ընդունւում է Պետրովսկօ-Ռազումովսկայեա գիւղատնտեական ակադեմիան, ուր սովորել են նաեւ Քր. Միքայէլեանը, Ս. Զաւարեանը, Աւ. Սահակեանը եւ ուրիշներ։ Այս ակադեմիայում Ռոստոմի եւ միւսների սովորելը պատահական չէր, քանզի այնտեղ դասաւանդում էին համաշխարհային հռչակ ունեցող գիտնական-փրոֆեսէօրներ, որոնք այն դարձրել էին օրինակելի բարձրագոյն հաստատութիւն։ Եւ նաեւ այս պատճառով այն հանդիսանում էր յեղափոխական գաղափարների դարբնոց։

1890 թուականին Մոսկուայում տեղի են ունենում ուսանողական ցոյցեր։ Դրանց աշխոյժ մասնակցութիւն ցուցաբերելու համար Ռոստոմը նոյնպէս շատերի հետ ձերբակալւում է։ Նա աքսորւում է Կովկաս՝ զրկուելով ակադեմիայում ուսումը շարունակելու եւ Մոսկուա վերադառնալու իրաւունքից։

Ռոստոմի վերադարձի օրերին Հ.Յ.Դաշնակցութիւնն արդէն կազմաւորւում էր Թիֆլիսում։ Նա դառնում է կուսակցութեան ամենագործունեայ անդամներից մէկը՝ խմբեր է կազմակերպում, թռուցիկներ հրատարակում, վարում զինավարժութեան գործը։ Քանի որ տարբեր շրջաններ էին առաքւում Դաշնակցութեան հիմնադիր գործիչները, Ռոստոմը եւս մեկնում է Թաւրիզ, ուր զբաղւում է Հ.Յ.Դ. կառոյցների ստեղծման աշխատանքներով։

1892 թ. տեղի է ունենում Հ.Յ.Դաշնակցութեան առաջին Ընդհանուր ժողովը։ Վերադառնալով Թաւրիզից՝ Ռոստոմը մասնակցում է նրա աշխատանքներին եւ լինում է ծրագրի հեղինակներից մէկը։ Նրա գրչին է պատկանում ծրագրի ներածական մասը, որի վրայ մեծ էր մարքսիզմի ազդեցութիւնը։ Այն աւելացւում է ծրագրին Ընդհանուր ժողովից յետոյ եւ վաւերացւում երկրորդ Ընդհանուր ժողովի կողմից։

1892 թ. Ռոստոմն անցնում է Ռումինիա, ապա՝ Ժընեւ, ուր հաստատւում է որպէս «Դրօշակ»ի խմբագիր։ Այստեղ նա մնում է մինչեւ 1895թ.։ Նա ե՛ւ խմբագիր էր, ե՛ւ գրաշար, ե՛ւ թղթակից։ Բայց յեղափոխական գործիչը թողնում է «Դրօշակ»ը, վերադառնում Կովկաս, եւ ապա անցնում «Թրքաց Հայաստան»։

Ռոստոմի Էրզրում անցնելու շրջանում սկսւում են արեւմտեան առաջին զանգուածային ջարդերը։ Եւ շնորհիւ նրա ստեղծած ինքնապաշտպանական խմբերի, Էրզրումի հայութիւնն աւելի մեղմօրէն ճաշակեց կոտորածի սարսափները։

Սակայն, դժբախտաբար, աքսորւում է եւ, որպէս պարսկահպատակ, Ղարա-Մելիքի (Բարսեղ Մելիք-Գրիգորեան) հետ աքսորւում է Պարսկաստան։ Այստեղից անցնում է Թիֆլիս, ուր մասնակցում է Հ.Յ.Դ. Երկրորդ Ընդհանուր ժողովին։ Ժողովում նա ընտրւում է Հ.Յ.Դ. Արեւմտեան Բիւրոյի անդամ։ Ընդհանուր ժողովից յետոյ կապեր է հաստատում յոյների, մակեդոնացիների եւ այլազգիների հետ։ Այդ նպատակով անցնում է Պալքաններ եւ հաստատւում Ֆիլիպպէում, ուր բացում է մասնաւոր դպրոց՝ նոր սերունդը դաշնակցական գաղափարներով սնելու համար։

Ռոստոմի կեանքի կարեւորագոյն փուլերից է նրա մասնակցութիւնը 1903թ. սկսուած հակացարական պայքարին։ Այդ նա էր, որ այցելեց կաթողիկոսին՝ համոզելու, «որ հրատարակէ իր հանդիսաւոր մերժման կոնդակը, ի պատասխան ցարի ուքազին։ Մեր ընկերը կը խոստանար Դաշնակցութեան կողմէ ամէն աջակցութիւն»։

Եւ շնորհիւ Ռոստոմի ու Դաշնակցութեան՝ ցարիզմը շուտով տեղի տուեց՝ հետ վերցնելով իր հակահայ որոշումը։

Անուրանալի է Ռոստոմի դերը հայ-թաթարական կռիւներում հայութեան տարած յաղթանակի առումով։ 1905-06 թթ. հայ-թաթարական կռիւների շրջանում «Ռոստոմներ կային ամէնուրեք, ուր կռիւ կար եւ կազմակերպչական գործ»։

Նա իրեն փայլուն կերպով է դրսեւորում Գանձակում, ուր գործում է Ա. Գիւլխանդանեանի եւ Սեպուհի հետ (մինչ այդ Շուշիում էր)։ Այնուհետեւ Ռոստոմը մասնակցում է Վիեննայում տեղի ունեցած Հ.Յ.Դ. չորրորդ Ընդհանուր ժողովին (1907թ.), որի ընթացքում վաւերացուեց «Կովկասեան նախագիծը»։

Անուրանալի է Ռոստոմի դերը Հ.Յ.Դաշնակցութեան՝ Պարսկաստանի յեղափոխութեանը մասնակցելու գործում։ Այդ յեղափոխութեան ընթացքում Ռոստոմն «ամէն տեղ էր, դիրքից-դիրք, ճակատից-ճակատ, գիշեր, թէ ցերեկ», Նիկոլ Դումանի եւ Քեռու հետ։

Առաջին համաշխարհային պատերազմի նախօրեակին Ռոստոմը մասնակցում է Հ.Յ.Դ. ութերորդ Ընդհանուր ժողովին, որը պատերազմի ժամանակ հայ ժողովրդի չէզոքութեան որոշում է ընդունում։ Ժողովը որոշում է նրան մէկ տարուայ հանգիստ տալ, եւ նա մեկնում է Ժընեւ։ Բայց այդ անհանգիստ մարդը հանգստի համար չէր։ 1915թ. սկզբին նա արդէն Կովկասում էր։ Վանի գրաւումից յետոյ (1915թ. Մայիս) նրան տեսնում ենք Վանում։

Ռոստոմը բնազդօրէն զգում էր, որ հայոց պետութիւնն է վերջապէս արարւում, բայց, դժբախտաբար ռուսական հերթական կեղծ նահանջը թոյլ չտուեց, որ նրա կենտրոնը դառնայ Վանը։

Այն արարուեց Երեւանում, Արամ Մանուկեանի կողմից 1918թ., բայց Ռոստոմն այնտեղ չէր։ 1917թ. Փետրուարեան յեղափոխութիւնից յետոյ նա ընտրւում է համառուսական սահմանադիր ժողովի անդամ, իսկ 1917թ. Հոկտեմբերեան յեղաշրջումից յետոյ, երբ քայքայւում է ռուսական բանակը, անցնում է Պետերբուրգ, ապա՝ Մոսկուա, ուր տեղի հայ գործիչների հետ մէկտեղ աշխատում է կապեր հաստատել խորհրդային իշխանութեան հետ եւ Թուրքահայաստանի ազատութեան պահանջը մտցնել Գերմանիայից խորհրդային իշխանութեան պահանջների մէջ։ Սակայն նրա այս ձգտումը ձախողւում է Պրեսթ-Լիթովսքի պայմանագրով։

Այնուհետեւ Ռոստոմն անցնում է Պաքու, ուր Անդրկովկասի կոմիսար Ստ. Շահումեանի հետ մէկտեղ ձեռնամուխ է լինում Պաքուն թուրքական յարձակումից պաշտպանելու գործին։

Պաքուի անկումից յետոյ Ռոստոմը հազարաւոր հայերի հետ մեկնում է Պարսկաստան (ընդ որում՝ նա վերջին հեռացողներից էր)։

1918թ. Նոյեմբերին, ընդհանուր զինադադարից յետոյ, Ռոստոմը վերադառնում է Թիֆլիս։ Երբ սկսւում են հայ-վրացական կռիւները, նա գերմարդկային ճիգեր է գործադրում՝ վերջ տալու այդ անիմաստ պատերազմին։ Ինչպէս վկայում է Ս. Վրացեանը, նա իր ողջ կեանքում այնքան չէր տառապել, որքան այդ օրերին։

«Անվերջ ոտքի վրայ էր,- գրում է նա,- ժողովների եւ խորհրդակցութիւնների մէջ, ձմեռուայ ցրտին, մի թեթեւ վերարկուով ու ծակ կօշիկներով, անփոյթ դէպի իր առողջութիւնը, անտես առնելով ընկերների թախանձանքը՝ խնայելու իր անձը։ Ու մի գիշեր էլ, ժողովից ուշ վերադառնալով տուն, անկողին ընկաւ ու այլեւս ոտքի չելաւ. պարզուեց, որ վարակուած է բծաւոր տիֆով։ Քիչ անցած՝ տիֆը վերածուեց թոքերի բորբոքման։ Բժշկական գիտութիւնն անզօր էր այլեւս օգնելու։ Եւ 1919թ. Յունուարի 19ի գիշերը Ռոստոմը յաւիտենապէս փակեց աչքերը…»։

Ռոստոմի կեանքը իր ժողովրդի ազատագրութեան դատին նուիրուելու անկրկնելի օրինակ է։

Asbarez Staff

Asbarez Staff

Next Post

«Ներկայ ԱԺը Ի՛նք Պէտք Է Ընդունի Այս Օէնքը»

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Recommended

«Հայաստան Պէտք Է Սեղմէ Ալիեւի Եւ Էրտողանի Երկարած Խաղաղութեան Ձեռքը». Աքար

«Հայաստան Պէտք Է Սեղմէ Ալիեւի Եւ Էրտողանի Երկարած Խաղաղութեան Ձեռքը». Աքար

16 hours ago
Հայաստանի Ղեկավարները Եւ Զոյգ Կաթողիկոսները Կը Ցաւակցին Երկրաշարժի Զոհերուն 

Հայաստանի Ղեկավարները Եւ Զոյգ Կաթողիկոսները Կը Ցաւակցին Երկրաշարժի Զոհերուն 

17 hours ago

Connect with us

  • About
  • Advertising
  • Subscribe
  • Contact

© 2021 Asbarez | All Rights Reserved | Powered By MSDN Solutions Inc.

No Result
View All Result
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Սիւնակներ
    • ՆԱԶԱՐԷԹ ՊԷՐՊԷՐԵԱՆ
    • ՎԱՉԷ ԲՐՈՒՏԵԱՆ
    • ԼԻԼԻԹ ԳԱԼՍՏԵԱՆ
    • Սասունեանի Անկիւնը
    • ԲԺԻՇԿ ԿԱՐՊԻՍ ՀԱՐՊՈՅԵԱՆ
    • ԳՐԻԳՈՐ ԵՊՍ. ՉԻՖԹՃԵԱՆ

© 2021 Asbarez | All Rights Reserved | Powered By MSDN Solutions Inc.

Accessibility

Accessibility modes

Epilepsy Safe Mode
Dampens color and removes blinks
This mode enables people with epilepsy to use the website safely by eliminating the risk of seizures that result from flashing or blinking animations and risky color combinations.
Visually Impaired Mode
Improves website's visuals
This mode adjusts the website for the convenience of users with visual impairments such as Degrading Eyesight, Tunnel Vision, Cataract, Glaucoma, and others.
Cognitive Disability Mode
Helps to focus on specific content
This mode provides different assistive options to help users with cognitive impairments such as Dyslexia, Autism, CVA, and others, to focus on the essential elements of the website more easily.
ADHD Friendly Mode
Reduces distractions and improve focus
This mode helps users with ADHD and Neurodevelopmental disorders to read, browse, and focus on the main website elements more easily while significantly reducing distractions.
Blindness Mode
Allows using the site with your screen-reader
This mode configures the website to be compatible with screen-readers such as JAWS, NVDA, VoiceOver, and TalkBack. A screen-reader is software for blind users that is installed on a computer and smartphone, and websites must be compatible with it.

Online Dictionary

    Readable Experience

    Content Scaling
    Default
    Text Magnifier
    Readable Font
    Dyslexia Friendly
    Highlight Titles
    Highlight Links
    Font Sizing
    Default
    Line Height
    Default
    Letter Spacing
    Default
    Left Aligned
    Center Aligned
    Right Aligned

    Visually Pleasing Experience

    Dark Contrast
    Light Contrast
    Monochrome
    High Contrast
    High Saturation
    Low Saturation
    Adjust Text Colors
    Adjust Title Colors
    Adjust Background Colors

    Easy Orientation

    Mute Sounds
    Hide Images
    Virtual Keyboard
    Reading Guide
    Stop Animations
    Reading Mask
    Highlight Hover
    Highlight Focus
    Big Dark Cursor
    Big Light Cursor
    Navigation Keys

    Asbarez - Armenian Accessibility Statement

    Accessibility Statement

    • asbarez.am
    • February 7, 2023

    Compliance status

    We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.

    To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.

    This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.

    Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.

    If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email

    Screen-reader and keyboard navigation

    Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:

    1. Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all of the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.

      These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.

    2. Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside of it.

      Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

    Disability profiles supported in our website

    • Epilepsy Safe Mode: this profile enables people with epilepsy to use the website safely by eliminating the risk of seizures that result from flashing or blinking animations and risky color combinations.
    • Visually Impaired Mode: this mode adjusts the website for the convenience of users with visual impairments such as Degrading Eyesight, Tunnel Vision, Cataract, Glaucoma, and others.
    • Cognitive Disability Mode: this mode provides different assistive options to help users with cognitive impairments such as Dyslexia, Autism, CVA, and others, to focus on the essential elements of the website more easily.
    • ADHD Friendly Mode: this mode helps users with ADHD and Neurodevelopmental disorders to read, browse, and focus on the main website elements more easily while significantly reducing distractions.
    • Blindness Mode: this mode configures the website to be compatible with screen-readers such as JAWS, NVDA, VoiceOver, and TalkBack. A screen-reader is software for blind users that is installed on a computer and smartphone, and websites must be compatible with it.
    • Keyboard Navigation Profile (Motor-Impaired): this profile enables motor-impaired persons to operate the website using the keyboard Tab, Shift+Tab, and the Enter keys. Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

    Additional UI, design, and readability adjustments

    1. Font adjustments – users, can increase and decrease its size, change its family (type), adjust the spacing, alignment, line height, and more.
    2. Color adjustments – users can select various color contrast profiles such as light, dark, inverted, and monochrome. Additionally, users can swap color schemes of titles, texts, and backgrounds, with over 7 different coloring options.
    3. Animations – epileptic users can stop all running animations with the click of a button. Animations controlled by the interface include videos, GIFs, and CSS flashing transitions.
    4. Content highlighting – users can choose to emphasize important elements such as links and titles. They can also choose to highlight focused or hovered elements only.
    5. Audio muting – users with hearing devices may experience headaches or other issues due to automatic audio playing. This option lets users mute the entire website instantly.
    6. Cognitive disorders – we utilize a search engine that is linked to Wikipedia and Wiktionary, allowing people with cognitive disorders to decipher meanings of phrases, initials, slang, and others.
    7. Additional functions – we provide users the option to change cursor color and size, use a printing mode, enable a virtual keyboard, and many other functions.

    Browser and assistive technology compatibility

    We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers), both for Windows and for MAC users.

    Notes, comments, and feedback

    Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs, there may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to