Friday, April 7, 2023
No Result
View All Result
Asbarez - Armenian
NEWSLETTER
March 29, 2023 PDF
ENG
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Յօդուածներ
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Յօդուածներ
No Result
View All Result
Asbarez - Armenian
ENG
No Result
View All Result
Home Video

Ո՞վ է Հայը. Հայկական Սփիւռքի Հարցախոյզ

Asbarez Staff by Asbarez Staff
May 5, 2022
in Video, Հարցազրոյց, Յօդուածներ
0

ՀԱՐՑԱԶՐՈՅՑ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՍՓԻՒՌՔԻ ՀԱՐՑԱԽՈՅԶԻ ԾՐԱԳԻՐԻ ՏՆՕՐԷՆ ԴՈԿՏ․ ՀՐԱՉ ՉԻԼԻՆԿԻՐԵԱՆԻ ՀԵՏ

Վարեց՝ ՆԱՆԷ ԱՒԱԳԵԱՆ

ԴՈԿՏ․ ՀՐԱՉ ՉԻԼԻՆԿԻՐԵԱՆ

Մայիսի 6ին ԱՄՆում կը մեկնարկի բնոյթով բացառիկ հարցախոյզ, որի նպատակն է պարզել, թէ ո՞վ է 21րդ դարում Սփիւռքում ապրող հայը. Ինչպէ՞ս է սփիւռքահայն ընկալում եւ սահմանում հայկական ինքնութիւնը, եւ ո՞ր բաղադրիչներն են ձեւաւորում հայկական աշխարհը: Ըստ ծրագրի տնօրէն դոկտոր Հրաչ Չիլինկիրեանի, «Հայկական Սփիւռքի Հարցախոյզ»ը աշխարհի տարբեր երկրների հայ համայնքների հանրային կարծիքը ուսումնասիրող գիտահետազօտական աշխատանք է:

ՆԱՆԷ ԱՒԱԳԵԱՆ.- Ի՞նչ նպատակով է ստեղծուել Հայկական Սփիւռքի Հարցախոյզ ծրագիրը:

ՀՐԱՉ ՉԻԼԻՆԿԻՐԵԱՆ – Հայկական Սփիւռքի Հարցախոյզն աննախադէպ ուսումնասիրութիւն է, որ երբեւէ չի իրականացուել: Իր տարողութեամբ եւ ծաւալով բաւական մեծ ծրագիր է, որի հիմնական նպատակն է գիտական հիմքերի վրայ ուսումնասիրել տարբեր երկրների հայ համայնքներում Սփիւռքի հանրային կարծիքը մի շարք հիմնական թեմաների մասին: Հարցերի թւում առաջնային են ինքնութեան, հայոց լեզուի, հայ մշակոյթի, հոգեւոր կեանքի, համայնքային ներգրաւուածութեան, ինչպէս նաեւ Հայաստանի հետ յարաբերութիւնների վերաբերեալ հարցերը:

Մինչ այժմ մենք արծարծել ենք այս թեմաները` հիմնուելով ենթադրութիւնների վրայ, որոշների մասին գաղափարներ ունենք, սակայն գիտական ուսումնասիրութիւն չկայ` հիմնուած փաստերի, տուեալների վրայ: Հետեւաբար, այս ծրագիրը ստեղծուել է այդ բացը լրացնելու, Սփիւռքին լաւ ճանաչելու համար, պարզելու, թէ տարբեր երկրներում ապրող հայ մարդը ի՞նչ մտորումներ ունի, ի՞նչ է կարծիքը համահայկական մի շարք հարցերի շուրջ:

Հետազօտութեան ամբողջական արդիւնքները հասանելի են հանրութեանը, եւ գիտաշխատողների, համայնքային ղեկավարների, հանրային քաղաքականութիւն մշակողների, Հայաստանի պատկան մարմինների համար արժէքաւոր տուեալներ են պարունակում` Սփիւռքի համար ծրագրերի եւ նախագծերի մշակման հարցում:

Ծրագրի նախաձեռնութիւնը «Գալուստ Կիւլպէնկեան» հիմնարկութեանն է, որ իրականացւում է Լոնդոնի Հայկական հիմնարկի համատեղ ջանքերով: Հարցախոյզը սկսուել է 2018 թուականին, եւ մինչ այժմ անցկացուել է տասը երկրում եւ քսանից աւելի համայնքում, որին մասնակցել է շուրջ 6500 մարդ:

ՆԱՆԷ ԱՒԱԳԵԱՆ.- Հարցախոյզին մինչ այժմ մասնակցած սփիւռքահայերի պատասխաններից ելնելով, որո՞նք են ազգային  ինքնութեան հիմնական բաղադրիչները:

ՀՐԱՉ ՉԻԼԻՆԿԻՐԵԱՆ.- Ինքնութեան հարցը հիմնականն է Սփիւռքի կեանքում, եւ մեր բոլոր հարցերը կապուած են հայ մարդու ինքնաճանաչման եւ ինքնաընկալման հետ: Եւ ուրեմն, մեր ուսումնասիրութեան առանցքում ինքնութեանն վերաբերող թեմաներն են: Մինչ այժմ  իրականացուած հետազօտութեան մասնակիցներին ուղղուած  գլխաւոր հարցն է, թէ ինչպէս են իրենք սահմանում ինքնութիւնը: Եւ ականատես ենք լինում մի երեւոյթի, ինչի մասին գիտէինք, սակայն հաստատւում է նաեւ տուեալներով: Խօսքն այն մասին է, որ սփիւռքեան իրականութեան մէջ ինքնութիւնը զուգորդուած ձեւով է ընկալւում: Այսինքն, կայ տուեալ երկրում ապրող մարդու ինքնութիւն, որ շաղկապուած է այդ երկրի մշակոյթի, ժողովրդի հետ, եւ  զուգորդուած է հայկականութեան հետ:

Որո՞նք են հայ ինքնութեան սահմանման եւ ընկալման հիմնական գործօնները հարցին ի պատասխան առաջին երեք պատասխաններն են` ընտանիք, լեզու, մշակոյթ:

Սա հետաքրքիր է այն առումով, որ  համայնքային կառոյցները, պէտք է մտածեն, թէ ինչ ունենք առաջարկելու ընտանիքներին, որպէսզի հայկական ինքնութիւնը, հայ մշակոյթը, լեզուն կենսունակ պահուեն ընտանեկան շրջանակում: Իհարկէ, Սփիւռքի կեանքում, ինչպէս գիտենք, ընտանիքն է առաջին տեղում, որ երեխային կապում է  իր ազգային ինքնութեան հետ, բայց կարծում եմ, որ այսօր նաեւ պահանջարկ կայ ծրագրերի եւ բազմապիսի միջոցառումների նաեւ ընտանիքների համար, եւ ոչ միայն մանուկների կամ երիտասարդների:

Հիմնական հարցերից է նաեւ լեզուի խնդիրը: Մասնակիցները պատասխանել են, թէ ինչպէս են ընկալում իրենց կողմից հայերէնի օգտագործումը: Հարցուածներից եօթից տասը նշել են, որ սահուն խօսում են հայերէն: Անշուշտ, մենք չենք սահմանում, թէ սահունը ինչ է ենթադրում: Կարող է պատահել որ իրենց ընկալմամբ, եթէ տանը խօսում են, դա համարում են սահուն, կամ գիրք գրելու մակարդակն են համարում սահուն: Մենք այդ սահմանումը չենք տուել:

Անշուշտ, հայոց լեզուն այսօր ունի իր խնդիրները Սփիւռքեան կեանքում, եւ պէտք է մտածենք, թէ ինչպէս կարող ենք կենսունակ պահել, ինչպիսի միջոցառումներ, վայրեր ստեղծենք` ապահովելու լեզուի լայն գործածումը:

ՆԱՆԷ ԱՒԱԳԵԱՆ- Հայկական ինքնութեան անքակտելի  մաս են կազմում հայ եկեղեցին եւ հայրենիքը: Ինքնութեան այս հիմնասիւնների մասին ի՞նչ պատասխաններ կան:

ՀՐԱՉ ՉԻԼԻՆԿԻՐԵԱՆ.- Քրիստոնէութիւնն ու հայ եկեղեցին դարերի ընթացքում եղել են եւ շարունակում եմ լինել հայկական ինքնութեան նշանակալի բաղադիչը, ինչը հաստատում են նաեւ մեր հարցախոյզի մասնակիցները:

Հայաստանը որպէս անկախ երկիր Սփիւռքի համար կարեւոր  յենակէտ է: Շատ հետաքրքիր էր այն փաստը, որ հարցուածների մեծ մասը` շուրջ եօթանասուն տոկոսը մէկ կամ աւելի անգամ այցելել են Հայաստան, ինչը բաւական մեծ ցուցանիշ է երեսուն տարուայ ընթացքում:

Հայաստան-Սփիւռք յարաբերութիւնների մասին խօսելիս, անդրադառնամ մի հարցի, որ հաշուի չի առնւում կարծես: Ժամանակին, Հայաստանի անկախացումից առաջ, յատկապէս Միջին Արեւելքում, Սփիւռքի այլ համայնքներում ապրող հայի յարաբերութիւնը հայկականութեան հետ միջնորդուած էր եւ տեղի էր ունենում քաղաքական, մշակութային, հոգեւոր, կրթական կառոյցների միջոցով: Բայց այսօր իրավիճակ է փոխուել, եւ սփիւռքեան դասական կառոյցները անպայման չէ, որ միջնորդ լինեն: Մարդիկ, յատկապէս նոր սերունդը, ուղղակիօրէն են կապւում Հայաստանի հետ: Այցելում են, առցանց տարբեր ձեռնարկներ կազմակերպում, դրամ հաւաքում եւ փոխանցում, եւ կարիք չունեն միջնորդութեան: Սա ի յայտ է գալիս նաեւ մեր ուսումնասիրութեամբ: Հետեւաբար, մեր կառոյցներն էլ կարիք ունեն վերագնահատելու իրենց դերն այսօր: Յետ Ցեղասպանութեան շրջանում,  եկեղեցին, դպրոցները, կուսակցութիւնները մեծ դեր են ունեցել ազգային ինքնութիւնը, լեզուն, մշակոյթը պահելու առումով, բայց այսօր պատկերն ամբողջութեամբ փոխուել է, իսկ մեր կառոյցները կարծես նոյն մտածողութեամբ են առաջնորդւում ինչ յիսուն տարի առաջ:

Տուեալ համայնքի կենսունակութեանը խոչընդոտող խնդիրներին անդրադառնալիս, ամենաբարձր ցուցանիշ ունեցող պատասխաններից է եղել այն, որ տեսլական ունեցող ղեկավարի պակաս կայ համայնքում: Հարցուածները ցանկանում են իրենց համայնքներում ականատես լինել հետաքրքրիր ու որակեալ հայկական մշակութային եւ կրթական միջոցառումների:

ՆԱՆԷ ԱՒԱԳԵԱՆ.- Ցայսօր ո՞ր երկրներում է կատարուել հարցախոյզը, եւ ի՞նչ սկզբունքով էք ընտրել քաղաքները:

ՀՐԱՉ ՉԻԼԻՆԿԻՐԵԱՆ.- 2018 թուականին փորձարարական ուսումնասիրութիւն կատարեցինք Կահիրէում, Մարսելում, Բոստոնում եւ Փասադենայում: Դա հնարաւորութիւն տուեց մեզ հասկանալ, թէ ինչպէ՛ս ուսումնասիրել Սփիւռքը, որովհետեւ բաւական բարդ էր կազմակերպչական առումով: 2019 թուականին հարցախոյզն անցկացուեց Արգենտինայում, Բուլղարիայում, Լիբանանում եւ Կանադայում:

Երկրներ ընտրելու մեր մօտեցումը հետեւեալն է` ներառել  փոքր, միջին եւ մեծ հայկական համայնքներ եւ չհիմնուել միայն առաւել մեծ համայնքների վրայ: Որոշ երկրներում, օրինակ Սիրիայում, որտեղ վիճակն անկայուն է, դժուարանում ենք ծրագիրն իրականացնել:

ՆԱՆԷ ԱՒԱԳԵԱՆ.- Տուեալ երկրում ովքե՞ր են իրականացնում ուսումնասիրութիւնը:

ՀՐԱՉ ՉԻԼԻՆԿԻՐԵԱՆ .- Երբ կազմակերպում ենք դաշտային աշխատանքը, մի քանի մօտեցում ունենք: Առաջին հերթին, կապ ենք հաստատում համայնքային բոլոր կազմակերպութիւնների հետ, հանդիպում ենք, ներկայացնում ենք ծրագիրը: Երկրորդ, իւրաքանչիւր համայնքում ստեղծում ենք տեղական խորհրդատու մարմին, յանձնախումբ` կազմուած գիտաշխատողներից, համայնքին ծանօթ անհատներից, ովքեր տեղեակ են տուեալ երկրի ու համայնքի առանձնայատկութիւններին, եւ  այդ խումբը մեզ օգնում է որոշ մեթոդաբանական հարցերի եւ խնդիրների լուծման եւ այլ հարցերով:

Կարծում եմ, այս  հարցախոյզն ու արդիւնքները կարեւորութիւն ունեն նաեւ համայնքի կառոյցների համար, որ հնարաւորութիւն են տալիս հասկանալու տուեալ համայնքի մտածելակերպը, հարցերն ու խնդիրները: Հետեւաբար, նման համագործակցութիւնը շատ կարեւոր է:

ՆԱՆԷ ԱՒԱԳԵԱՆ.- Մայիսի 6ին հարցախոյզը մեկնարկում է նաեւ Միացեալ Նահանգներում: Ինչպէ՞ս կարող է համայնքը մասնակցել:

ՀՐԱՉ ՉԻԼԻՆԿԻՐԵԱՆ.- Հիւսիսային Ամերիկայում մեր ուսումնասիրութեան մեկնարկը տեղի կ՛ունենայ Մայիսի 6ին եւ կը տեւի 12 շաբաթ` մինչեւ Յուլիսի 29ը: Այդ ընթացքում, հարցաշարն առցանց տեղադրուելու է մեր կայքում եւ հասանելի է լինելու բոլոր յիսուն նահանգներում (https://www.armeniandiasporasurvey.com):

Հարցախոյզին կարող է մասնակցել տասնութ տարին լրացրած իւրաքանչիւր հայ` լրացնելով հարցաթերթիկը, որ հասանելի է լինելու արեւելահայերէնով ու արեւմտահայերէնով, անգլերէնով եւ  ռուսերէնով: Միաժամանակ,  մենք նաեւ անձնապէս ներկայութիւն կ՛ունենանք Ամերիկայի չորս համայնքներում` Լոս Անջելեսում, Նիւ Եորքում, Նիւ Ջըրզիում, Միչիգանում, եւ նաեւ ներառել ենք Օնթարիոն, Կանադայում: Համայնքի տարբեր կազմակերպութիւններում, կենտրոններում, եկեղեցիներում հարցաթերթիկը կը տրամադրուի նաեւ տպուած տարբերակով:

ShareTweet
Previous Post

Դիմադրութեան Շարժումը Կը Շարունակէ Հանրահաւաքները

Next Post

ՀՅ Դաշնակցութեան Կոչը Արտերկրի Լիբանանահայ Քուէարկողներուն

Next Post
ՀՅ Դաշնակցութեան Կոչը Արտերկրի Լիբանանահայ Քուէարկողներուն

ՀՅ Դաշնակցութեան Կոչը Արտերկրի Լիբանանահայ Քուէարկողներուն

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Recommended

ՀԱՊԿի Առաքելութեան Մասին Կարելի Է Խօսիլ, Երբ Գոհացում Տրուին Հայաստանի Դիրքորոշումներուն Եւ Փափաքներուն

ՀԱՊԿի Առաքելութեան Մասին Կարելի Է Խօսիլ, Երբ Գոհացում Տրուին Հայաստանի Դիրքորոշումներուն Եւ Փափաքներուն

11 hours ago
Հայաստան Պիտի Մասնակցի՞ Ամերիկայի Գլխաւորած «Պաշտպան 23» Զօրավարժութիւններուն

Հայաստան Պիտի Մասնակցի՞ Ամերիկայի Գլխաւորած «Պաշտպան 23» Զօրավարժութիւններուն

11 hours ago

Connect with us

  • About
  • Advertising
  • Subscribe
  • Contact

© 2021 Asbarez | All Rights Reserved | Powered By MSDN Solutions Inc.

No Result
View All Result
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Սիւնակներ
    • ՆԱԶԱՐԷԹ ՊԷՐՊԷՐԵԱՆ
    • ՎԱՉԷ ԲՐՈՒՏԵԱՆ
    • ԼԻԼԻԹ ԳԱԼՍՏԵԱՆ
    • Սասունեանի Անկիւնը
    • ԲԺԻՇԿ ԿԱՐՊԻՍ ՀԱՐՊՈՅԵԱՆ
    • ԳՐԻԳՈՐ ԵՊՍ. ՉԻՖԹՃԵԱՆ

© 2021 Asbarez | All Rights Reserved | Powered By MSDN Solutions Inc.

Accessibility

Accessibility modes

Epilepsy Safe Mode
Dampens color and removes blinks
This mode enables people with epilepsy to use the website safely by eliminating the risk of seizures that result from flashing or blinking animations and risky color combinations.
Visually Impaired Mode
Improves website's visuals
This mode adjusts the website for the convenience of users with visual impairments such as Degrading Eyesight, Tunnel Vision, Cataract, Glaucoma, and others.
Cognitive Disability Mode
Helps to focus on specific content
This mode provides different assistive options to help users with cognitive impairments such as Dyslexia, Autism, CVA, and others, to focus on the essential elements of the website more easily.
ADHD Friendly Mode
Reduces distractions and improve focus
This mode helps users with ADHD and Neurodevelopmental disorders to read, browse, and focus on the main website elements more easily while significantly reducing distractions.
Blindness Mode
Allows using the site with your screen-reader
This mode configures the website to be compatible with screen-readers such as JAWS, NVDA, VoiceOver, and TalkBack. A screen-reader is software for blind users that is installed on a computer and smartphone, and websites must be compatible with it.

Online Dictionary

    Readable Experience

    Content Scaling
    Default
    Text Magnifier
    Readable Font
    Dyslexia Friendly
    Highlight Titles
    Highlight Links
    Font Sizing
    Default
    Line Height
    Default
    Letter Spacing
    Default
    Left Aligned
    Center Aligned
    Right Aligned

    Visually Pleasing Experience

    Dark Contrast
    Light Contrast
    Monochrome
    High Contrast
    High Saturation
    Low Saturation
    Adjust Text Colors
    Adjust Title Colors
    Adjust Background Colors

    Easy Orientation

    Mute Sounds
    Hide Images
    Virtual Keyboard
    Reading Guide
    Stop Animations
    Reading Mask
    Highlight Hover
    Highlight Focus
    Big Dark Cursor
    Big Light Cursor
    Navigation Keys

    Asbarez - Armenian Accessibility Statement

    Accessibility Statement

    • asbarez.am
    • April 7, 2023

    Compliance status

    We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.

    To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.

    This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.

    Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.

    If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email

    Screen-reader and keyboard navigation

    Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:

    1. Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all of the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.

      These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.

    2. Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside of it.

      Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

    Disability profiles supported in our website

    • Epilepsy Safe Mode: this profile enables people with epilepsy to use the website safely by eliminating the risk of seizures that result from flashing or blinking animations and risky color combinations.
    • Visually Impaired Mode: this mode adjusts the website for the convenience of users with visual impairments such as Degrading Eyesight, Tunnel Vision, Cataract, Glaucoma, and others.
    • Cognitive Disability Mode: this mode provides different assistive options to help users with cognitive impairments such as Dyslexia, Autism, CVA, and others, to focus on the essential elements of the website more easily.
    • ADHD Friendly Mode: this mode helps users with ADHD and Neurodevelopmental disorders to read, browse, and focus on the main website elements more easily while significantly reducing distractions.
    • Blindness Mode: this mode configures the website to be compatible with screen-readers such as JAWS, NVDA, VoiceOver, and TalkBack. A screen-reader is software for blind users that is installed on a computer and smartphone, and websites must be compatible with it.
    • Keyboard Navigation Profile (Motor-Impaired): this profile enables motor-impaired persons to operate the website using the keyboard Tab, Shift+Tab, and the Enter keys. Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

    Additional UI, design, and readability adjustments

    1. Font adjustments – users, can increase and decrease its size, change its family (type), adjust the spacing, alignment, line height, and more.
    2. Color adjustments – users can select various color contrast profiles such as light, dark, inverted, and monochrome. Additionally, users can swap color schemes of titles, texts, and backgrounds, with over 7 different coloring options.
    3. Animations – epileptic users can stop all running animations with the click of a button. Animations controlled by the interface include videos, GIFs, and CSS flashing transitions.
    4. Content highlighting – users can choose to emphasize important elements such as links and titles. They can also choose to highlight focused or hovered elements only.
    5. Audio muting – users with hearing devices may experience headaches or other issues due to automatic audio playing. This option lets users mute the entire website instantly.
    6. Cognitive disorders – we utilize a search engine that is linked to Wikipedia and Wiktionary, allowing people with cognitive disorders to decipher meanings of phrases, initials, slang, and others.
    7. Additional functions – we provide users the option to change cursor color and size, use a printing mode, enable a virtual keyboard, and many other functions.

    Browser and assistive technology compatibility

    We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers), both for Windows and for MAC users.

    Notes, comments, and feedback

    Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs, there may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to