Thursday, August 11, 2022
No Result
View All Result
Asbarez - Armenian
NEWSLETTER
Aug. 10, 2022 PDF
ENG
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Յօդուածներ
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Յօդուածներ
No Result
View All Result
Asbarez - Armenian
ENG
No Result
View All Result
Home Video

Աշակերտի Առաջադիմութեան Եւ Հոգեկան Առողջութեան Հարցերն Են Թեկնածու Լեռնա Ամիրեանսի Առաջնահերթութիւնները

Asbarez Staff by Asbarez Staff
April 14, 2022
in Video, Գլխաւոր Լուրեր, Հարցազրոյց
0

ՀԱՐՑԱԶՐՈՅՑ ԳԼԵՆԴԵԼԻ ՄԻԱՑԵԱԼ ԿՐԹԱՇՐՋԱՆԻ ԽՈՐՀՐԴԻ ԹԵԿՆԱԾՈՒ ԼԵՌՆԱ ԱՄԻՐԵԱՆՍԻ ՀԵՏ

«Գլենդելի Միացեալ կրթաշրջանի խորհրդի ընտրութիւններին մասնակցում եմ՝ երաշխաւորելու, որ աշակերտների առաջադիմութեան հարցը համարուի առաջնահերթութիւն: Այս նպատակին հասնելու համար սահմանել եմ մի քանի առաջնայնութիւններ, որոնց ուղղութեամբ էլ աշխատելու եմ ընտրուելու դէպքում«, նշում է Լեռնա Ամիրեանսը, ով աւելի քան մէկ տասնամեակ, տարբեր միութիւնների ու ծրագրերի միջոցով ներգրաւուած է կրթական համակարգում:

ՆԱՆԷ ԱՒԱԳԵԱՆ.- Կրթական համակարգում երկար տարիների փորձառութիւն ունէք: Ի՞նչն առիթ դարձաւ առաջադրուելու Գլենդելի Միացեալ կրթաշրջանի խորհրդի թեկնածու (ԳՄԿԽ):

ԼԵՌՆԱ ԱՄԻՐԵԱՆՍ.- Տասը տարուց աւելի է ծառայում եմ մեր դպրոցական համայնքին: Ներկայում, Գլենդելի Ծնող-ուսուցիչ միութեան (PTA) Ընտանեկան ներգրաւուածութեան հարցերով փոխնախագահն եմ, ծառայել եմ Դպրոցական յաճախումների վերանայման խորհրդում, կառավարիչի՝ ծնողական խորհրդատուական յանձնախմբում, մշակութային համապատասխան եւ արձագանգող կրթական խմբում, եւ երեխաների ու ընտանիքի ծառայութիւնների յանձնաժողովում:

Ես Գլենդելի հանրակրթական դպրոցների շրջաւարտ եմ, եւ ներկայում էլ երկու երեխաներս են կրթութիւն ստանում հանրային դպրոցում: Նաեւ նրանց միջոցով եմ մեծապէս ներգրաւուած Գլենդելի կրթական կեանքում, եւ որպէս ծնող, ցանկանում եմ ապահովել, որ բոլոր երեխաները ստանան բարձրորակ եւ հաւասար կրթութիւն՝ ուսումնական յաջողութիւնների հասնելու համար, եւ յետագայում էլ ունենան գործիքներ ու միջոցներ լաւագոյն ապագայ կերտելու համար:

Այս ոլորտում երկարատեւ գործունէութեանս արդիւնքում քաջատեղեակ եմ համակարգի մարտահրաւէրներին, եւ փորձառութիւնս թոյլ է տալիս հանդէս գալ առկայ խնդիրները յաղթահարելու լուծումներով: 

ՆԱՆԷ ԱՒԱԳԵԱՆ.- Որո՞նք են կրթաշրջանի հիմնական մարտահրաւէրները, եւ ի՞նչ լուծումներ էք առաջարկում:

ԼԵՌՆԱ ԱՄԻՐԵԱՆՍ.- Համաճարակով պայմանաւորուած, վերջին երկու տարիներին, կրթական համակարգը բազամաթիւ դժուարութիւնների միջով է անցել, եւ այժմ, ծնողների, աշակերտների, մանկավարժների ու դպրոցական անձնակազմի  միասնական ուժերով միայն կարելի է յաղթահարել մարտահրաւէրները:

Համաճարակը մեծ ազդեցութիւն է ունեցել մեր աշակերտների վրայ, եւ ներկայում մենք պէտք է աշխուժօրէն աշխատենք բարելաւելու իրավիճակը՝ ընդլայնելով հասանելիութիւնը ուսումնական նիւթերին եւ հոգեկան առողջութեան ծառայութիւններին, դպրոցներում ստեղծելով անվտանգ ու ապահով միջավայր, ներգրաւելով ծնողներին եւ ընտանիքներին ուսումնական գործընթացներում, ապահովելով հաշուետուողականութիւն եւ գործելաոճի թափանցիկութիւն:

Ընտրուելու դէպքում, առաջին հերթին աշխատելու եմ Գլենդելի Միացեալ կրթաշրջանի ոգով աշակերտների առաջադիմութիւնն ապահովելու ուղղութեամբ՝ նախապատրաստելով նրանց համալսարաններ ընդունուելու եւ յետագայում յաջողակ մասնագէտներ դառնելու: Այս նպատակով, առաջարկում եմ ֆինանսական միջոցներ յատկացնել տեխնոլոգիական դասընթացների, խորհրդատուութեան, ուղղորդող ծրագրերի համար, ինչպէս օրինակ, համալսարանների նախապատրաստական դասընթացների կազմակերպումը:

Ուսումնական առաջընթացի կարեւոր նախապայման է աշակերտների, դպրոցական անձնակազմի համար ապահով եւ անվտանգ միջավայրի ապահովումը: Գլենդելի Միացեալ կրթաշրջանը անվտանգութեան բազմաթիւ միջոցներ է ձեռնարկել, եւ ես իմ ներդրումն են ունենալու՝ ապահովելու, որ մեր աշակերտներն իրենց հանգիստ զգան դպրոցում: Այդ նպատակով, նախատեսում եմ կանոնաւոր այցեր կազմակերպել դպրոցներ՝ հասկանալու, թէ որտեղ կարիք կայ բարելաւելու անվտանգութեան համակարգը: Իմ նախընտրական ծրագրում նշել եմ, որ աշխատելու եմ հանրային դպրոցների ֆինանսական միջոցները առաւելապէս ուղղել կրթութեան որակի բարձրացմանը՝ դասարաններում աշակերտների թուի նուազման, ուսումնական ծրագրերի զարգացման միջոցով:

Հետամուտ եմ լինելու դպրոցներում բռնութեան կանխարգելման ծրագրերի ներդրմանը, ինչպէս օրինակ՝ բռնութեան, ծաղրանքի դէմ  դասընթացները: Շարունակելու եմ գործունէութիւնս աշակերտների հոգեկան առողջութեան ուղղութեամբ:

ՆԱՆԷ ԱՒԱԳԵԱՆ.- Այս հարցը, ողջ գործունէութեան ընթացքում մշտապէս եղել է ձեր ուշադրութեան կենտրոնում, եւ նախընտրական ծրագրում նշուած է որպէս առաջնահերթութիւն:

ԼԵՌՆԱ ԱՄԻՐԵԱՆՍ.- Քորոնաժահրի համաճարակը բազմաթիւ մարտահրաւէրներ է ստեղծել աշակերտների, մանկավարժների ու ծնողների համար, եւ այդ թւում է աշակերտների հոգեկան առողջութեան հարցը: Տանից հեռահար ուսուցում ստացող աշակերտները բախուել են սոցիալական (ընկերային) մեկուսացման խնդրին՝ չունենալով այնքան անհրաժեշտ շփումներ ընկերների, հասակակիցների հետ: Արդիւնքում, 2020 թուականի Ապրիլից Հոկտեմբեր ժամանակահատուածում, «Հիւանդութիւնների վերահսկման եւ կանխարգելման կենտրոնները» (CDC) արձանագրել են երեխաների շրջանում հոգեկան առողջութեան խնդիրներով պայմանաւորուած շտապ օգնութեան բաժանմունք այցելութիւնների տագնապալի աճ՝ 5-11 տարեկան երեխաների շրջանում 24% աճ, եւ 12-17 տարեկանների՝ 31% աճ: Ըստ «Երեխաների եւ դեռահասների հոգեբանութեան ամերիկեան ակադեմիայի» ամսագրի ուսումնասիրութեան, սոցիալական մեկուսացումը ոչ միայն տուեալ ժամանակահատուածում է ստեղծում  հոգեկան առողջութեան ճգնաժամ:

 Անհանգստութիւնը, ընկճախտն ու միայնութեան զգացումը, որ երեխան զգացել է համաճարակի ժամանակ, ըստ մասնագէտների, կարող է պահպանուել  համավարակի աւարտից մինչեւ 9 տարուայ ընթացքում: Սա սթափեցնող վիճակագրութիւն է, որը ցոյց է տալիս հոգեկան առողջութեան իրազեկման եւ խորհրդատուական ծառայութիւնների անհրաժեշտութիւնը յատկապէս մեր պատանիների եւ երիտասարդների համար:

 Հայ աշակերտների դէպքում, նշուածին աւելացել էր Արցախեան պատերազմի ազդեցութիւնը: Ինձ յաջողուեց այդ շրջանում կապուել Գլենդելի Միացեալ կրթաշրջանի ղեկավարների հետ, եւ հայ աշակերտների համար մասնագիտական հոգեբանական ծառայութիւններ իրականացնել:

 Իմ փորձից ելնելով, որպէս այս հարցի լուծման տարբերակ առաջարկում եմ,  ներդրում կատարել աշակերտի հոգեկան առողջութեան բարելաւման գործում՝ աւելացնելով խորհրդատուական ծառայութիւնները, եւ ծրագրեր մշակել այս խնդրի համար դպրոցներում առկայ միջոցներին առաւելագոյն հասանելիութիւն ապահովելու համար: Նախատեսում եմ ստեղծել մի ծրագիր, որը կ՚օգնի հոգեկան առողջութեան խնդիրներով պայմանաւորուած, երկարատեւ բացակայութիւնից յետոյ դպրոց վերադարձած աշակերտին ստանալ զգայական եւ հոգեբանական աջակցութիւն՝ միաժամանակ բաց թողնուած դասերի լրացման համար յաւելեալ դասաժամեր: Մեր երեխաները չպէտք է իրենց միայնակ զգան հոգեկան առողջութեան ճգնաժամի ժամանակ: Առանց նրանց խնդիրների յաղթահարման, հնարաւոր չէ ուսումնական յաջողութիւններ ակնկալել:

ՆԱՆԷ ԱՒԱԳԵԱՆ.- Դուք երկար տարիներ է, որ Ծնող-ուսուցիչ միութեան անդամ էք, ներկայում՝ փոխնախագահ: Որքանո՞վ է կարեւոր ծնողների ներգրաւուածութիւնը երեխայի ուսումնական կեանքում:

ԼԵՌՆԱ ԱՄԻՐԵԱՆՍ.- Ծնողի ներգրաւուածութիւնը դպրոցում, ծնող ուսուցիչ  համագործակցութիւնը չափազանց կարեւոր է աշակերտի առաջադիմութիւնն ապահովելու ընդհանուր նպատակի համար: Ըստ վիճակագրութեան, աշակերտները, ում ծնողները ներգրաւուած են՝ առաւել յաջողակ են դպրոցում: Իմ գործունէութեան ընթացքում մշտապէս կարեւորել եմ, որ իւրաքանչիւր ծնողի ձայն լսուի, օգնել եմ նրանց ներգրաւուել գործընթացներում անկախ լեզուական կամ այլ խնդիրներից, եւ կարող եմ ասել, որ յաջողել եմ:

Իմ ծնողները  ներգաղթեալ են եղել, եւ նրանց տարբեր մարտահրաւէրների շարքում է եղել նաեւ լեզուականը, ինչի պատճառով նրանք դժուարացել են ուղղորդել ինձ կրթական գործընթացներում: Ստիպուած եմ եղել ինքնուրոյն գտնել իմ ուղին՝ յաղթահարելով բազմաթիւ մարտահրաւէրներ: Ուսուցիչներիս, դասընկերներիս,  դպրոցի անձնակազմի շնորհիւ կարողացել եմ օգտուել ուսումնական ռեսուրսներից (միջոցներէն), Գլենդելի Միացեալ կրթաշրջանի ծրագրերից, եւ  աւարտելով դպրոցը  շարունակել ուսումս  Գլենդեյլի հանրային քոլեջում, այնուհետեւ՝ Լոս Անջելեսում Կալիֆորնիայի նահանգային համալսարանում:

Այսպիսով, ես անմիջական փորձառութիւն ունեմ, եւ հասկանում եմ աշակերտների հնարաւոր խնդիրները, եւ ընտրուելու դէպքում՝ բազմակողմանի մօտեցում եմ ցուցաբերելու դրանց լուծման համար: Միաժամանակ, կոչ եմ անում հայ ծնողներին հնարաւորինս մասնակցել իրենց երեխաների կրթութեան հարցերում: Դպրոցներում  շատ լաւ ծրագրեր եւ ուսումնական ռեսուրսներ ունենք, որոնք կ՚օգնեն աշակերտին առաւել յաջողութիւնների հասնել, եւ դրանցից օգտուելու հարցում մեծ դեր է վերապահուած ծնողներին: Ես աշխատելու եմ, հնարաւորինս տեղեկացնել այդ ծրագրերի մասին: 

Տեղեկանք.- Լեռնա Ամիրեանսը մասնակցում է Գլենդելի Միացեալ կրթաշրջանի խորհրդի անդամի համար ընտրութիւններին՝ Բի Շրջանից: Ծնող-Ուսուցիչ Միութիւնում շուրջ տասնհինգամեայ հանրային ծառայութեան շրջանում, Ամիրեանսն արժանացել է բազմաթիւ մրցանակների՝ իր շարունակական ներդրման համար:

Լեռնա Ամիրեանսի թեկնածութեանը աջակցութիւն են յայտնել բազմաթիւ ազդեցիկ պաշտօնեաներ ու կազմակերպութիւններ, այդ թւում՝ Հայ Դատի յանձնախմբի Գլենդելի մասնաճիւղը, SEIU արհեստակցական միութեան 121րդ մասնաճիւղը, Լոս Անջելեսի Դպրոցների Ոստիկանների միութիւնը, Գլենդելի Ոստիկանական սպաների միութիւնը: Ամիրեանսին աջակցում են Լոս Անջելեսի մարզի կառավարիչներից՝ Քեթրին Բերգերը, Գլենդելի Միացեալ կրթաշրջանի խորհրդի փոխնախագահ Նայիրի Նահապետեանը, քարտուղար Գրեգ Գրիգորեանը, անդամներ՝ Արմինա Ղարպետեանը, Գլենդելի Հանրային Քոլեջի հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ Արմինէ Յակոբեանը, եւ այլ պաշտօնատար անձիք:

ShareTweet
Previous Post

«Արցախը Երբեւէ Չի Կարող Ադրբեջանի Կազմում Լինել». Արտակ Բեգլարեան

Next Post

Հետազօտութիւններ Կանանց Համար («Փափ Քսուկ»)

Next Post
Հետազօտութիւններ Կանանց Համար («Փափ Քսուկ»)

Հետազօտութիւններ Կանանց Համար («Փափ Քսուկ»)

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Recommended

Լաչինի Միջանցքին Հարցը Պէտք Է Լուծուի Եռակողմ Յայտարարութեան 6րդ Կէտին Հիման Վրայ

Լաչինի Միջանցքին Հարցը Պէտք Է Լուծուի Եռակողմ Յայտարարութեան 6րդ Կէտին Հիման Վրայ

2 hours ago
Ատրպէյճան Աւարտեց Լաչինը Շրջանցող Ճամբու Իր Հատուածի Կառուցումը

Ատրպէյճան Աւարտեց Լաչինը Շրջանցող Ճամբու Իր Հատուածի Կառուցումը

2 hours ago

Connect with us

  • About
  • Advertising
  • Subscribe
  • Contact

© 2021 Asbarez | All Rights Reserved | Powered By MSDN Solutions Inc.

No Result
View All Result
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Սիւնակներ
    • ՆԱԶԱՐԷԹ ՊԷՐՊԷՐԵԱՆ
    • ՎԱՉԷ ԲՐՈՒՏԵԱՆ
    • ԼԻԼԻԹ ԳԱԼՍՏԵԱՆ
    • Սասունեանի Անկիւնը
    • ԲԺԻՇԿ ԿԱՐՊԻՍ ՀԱՐՊՈՅԵԱՆ
    • ԳՐԻԳՈՐ ԵՊՍ. ՉԻՖԹՃԵԱՆ

© 2021 Asbarez | All Rights Reserved | Powered By MSDN Solutions Inc.

Accessibility

Accessibility modes

Epilepsy Safe Mode
Dampens color and removes blinks
This mode enables people with epilepsy to use the website safely by eliminating the risk of seizures that result from flashing or blinking animations and risky color combinations.
Visually Impaired Mode
Improves website's visuals
This mode adjusts the website for the convenience of users with visual impairments such as Degrading Eyesight, Tunnel Vision, Cataract, Glaucoma, and others.
Cognitive Disability Mode
Helps to focus on specific content
This mode provides different assistive options to help users with cognitive impairments such as Dyslexia, Autism, CVA, and others, to focus on the essential elements of the website more easily.
ADHD Friendly Mode
Reduces distractions and improve focus
This mode helps users with ADHD and Neurodevelopmental disorders to read, browse, and focus on the main website elements more easily while significantly reducing distractions.
Blindness Mode
Allows using the site with your screen-reader
This mode configures the website to be compatible with screen-readers such as JAWS, NVDA, VoiceOver, and TalkBack. A screen-reader is software for blind users that is installed on a computer and smartphone, and websites must be compatible with it.

Online Dictionary

    Readable Experience

    Content Scaling
    Default
    Text Magnifier
    Readable Font
    Dyslexia Friendly
    Highlight Titles
    Highlight Links
    Font Sizing
    Default
    Line Height
    Default
    Letter Spacing
    Default
    Left Aligned
    Center Aligned
    Right Aligned

    Visually Pleasing Experience

    Dark Contrast
    Light Contrast
    Monochrome
    High Contrast
    High Saturation
    Low Saturation
    Adjust Text Colors
    Adjust Title Colors
    Adjust Background Colors

    Easy Orientation

    Mute Sounds
    Hide Images
    Virtual Keyboard
    Reading Guide
    Stop Animations
    Reading Mask
    Highlight Hover
    Highlight Focus
    Big Dark Cursor
    Big Light Cursor
    Navigation Keys

    Asbarez - Armenian Accessibility Statement

    Accessibility Statement

    • asbarez.am
    • August 11, 2022

    Compliance status

    We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.

    To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.

    This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.

    Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.

    If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email

    Screen-reader and keyboard navigation

    Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:

    1. Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all of the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.

      These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.

    2. Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside of it.

      Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

    Disability profiles supported in our website

    • Epilepsy Safe Mode: this profile enables people with epilepsy to use the website safely by eliminating the risk of seizures that result from flashing or blinking animations and risky color combinations.
    • Visually Impaired Mode: this mode adjusts the website for the convenience of users with visual impairments such as Degrading Eyesight, Tunnel Vision, Cataract, Glaucoma, and others.
    • Cognitive Disability Mode: this mode provides different assistive options to help users with cognitive impairments such as Dyslexia, Autism, CVA, and others, to focus on the essential elements of the website more easily.
    • ADHD Friendly Mode: this mode helps users with ADHD and Neurodevelopmental disorders to read, browse, and focus on the main website elements more easily while significantly reducing distractions.
    • Blindness Mode: this mode configures the website to be compatible with screen-readers such as JAWS, NVDA, VoiceOver, and TalkBack. A screen-reader is software for blind users that is installed on a computer and smartphone, and websites must be compatible with it.
    • Keyboard Navigation Profile (Motor-Impaired): this profile enables motor-impaired persons to operate the website using the keyboard Tab, Shift+Tab, and the Enter keys. Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

    Additional UI, design, and readability adjustments

    1. Font adjustments – users, can increase and decrease its size, change its family (type), adjust the spacing, alignment, line height, and more.
    2. Color adjustments – users can select various color contrast profiles such as light, dark, inverted, and monochrome. Additionally, users can swap color schemes of titles, texts, and backgrounds, with over 7 different coloring options.
    3. Animations – epileptic users can stop all running animations with the click of a button. Animations controlled by the interface include videos, GIFs, and CSS flashing transitions.
    4. Content highlighting – users can choose to emphasize important elements such as links and titles. They can also choose to highlight focused or hovered elements only.
    5. Audio muting – users with hearing devices may experience headaches or other issues due to automatic audio playing. This option lets users mute the entire website instantly.
    6. Cognitive disorders – we utilize a search engine that is linked to Wikipedia and Wiktionary, allowing people with cognitive disorders to decipher meanings of phrases, initials, slang, and others.
    7. Additional functions – we provide users the option to change cursor color and size, use a printing mode, enable a virtual keyboard, and many other functions.

    Browser and assistive technology compatibility

    We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers), both for Windows and for MAC users.

    Notes, comments, and feedback

    Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs, there may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to