Thursday, January 26, 2023
No Result
View All Result
Asbarez - Armenian
NEWSLETTER
Jan. 18, 2023 PDF
ENG
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Յօդուածներ
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Յօդուածներ
No Result
View All Result
Asbarez - Armenian
ENG
No Result
View All Result
Home Uncategorized

50ամեակին Ընդառաջ

by Asbarez Staff
August 27, 2007
in Uncategorized
0
Share on FacebookShare on Twitter

Ուրբաթ, 21 Օգոստոս, 1964:

Պէյրութի նաւահանգիստի քարափներէն մէկուն վրայ մեծ խճողում էր։ Գեղեցիկ ու ամբողջովին սպիտակ գոյնի, Խորհրդային Միութեան ու Լիբանանի դրօշակներ կրող, ճամբորդատար հսկայ նաւ մը խարսխած էր։ Անիկա խորհրդային «Լաթվիա» նաւն էր, որուն շուրջ միայն հայերէն կը խօսուէր… Բազմաթիւ հայ ծնողներ, հարազատներ, ընկերներ եւ ծանօթներ եկած էին բարի նաւարկում-ճանապարհ մաղթելու խումբ մը պատանի աշակերտներու, որոնք կը մեկնէին հայրենիք՝ Խորհրդային Հայաստան, բարձրագոյն կրթութիւն ստանալու…

Նաւահանգիստի մաքսատան պաշտօնեաները կը ստուգէին մեր ճամպրուկները… Մեզի՝ «տղաներուս» համար, սա մակերեսային ձեւականութիւն մըն էր, զոր չէինք նկատեր անգամ, քանի որ բոլորս կը պարուրէր անմեկնաբանելի յուզում եւ ուրախութիւն մը՝ վայրկեան առաջ նաւ բարձրանալ։ Գիտէ՞ք ինչ ըսել է այդ հսկայ նաւով Միջերկրական եւ Սեւ ծովերով, վեց օր ճամբորդել… Տարբեր երկիրներու նաւահանգիստներուն խարսխել, իջնել ու պտտիլ այդ քաղաքներու մէջ։ Ապա նաեւ վայելել նաւուն վրայի բոլոր բարիքներն ու հաճոյքները, նորանոր ծանօթութիւններ հաստատել ու միասնաբար հեքիաթային պահեր ապրիլ՝ Պէյրութէն մինչեւ Օտեսսա, անցնելով Լաթաքիայէն, Ֆամակուսթայէն, Աղեքսանդրիայէն, Փիրայոսէն, Կոստանդնուպոլսէն, Վառնայէն, եւ ապա Քոսթանցայէն։

Բարձրացանք, նաւ արագօրէն տեղաւորուեցանք մեզի յատկացուած «քապիններուն» մէջ, ապա կրկին բարձրացանք նաւու տախտակամածը, որպէսզի այդտեղէն դիտէինք մեր հարազատները։ Քիչ անց, լսուեցաւ նաւուն անճոռնի ճչակը՝ երեք անգամ հնչեց, ապա սկսաւ մեծ դղրդոցով հեռանալ քարափէն։ Մեզ բոլորս պատեց հարազատներէ հեռանալու յուզումը, որ աւելի խորացաւ, երբ նաւուն երաժշտական համոյթը, տախտակամածին տեղաւորուած, սկսաւ նուագել «Հայ կարաւան, հէ՛յ ջան կարաւան» յայտնի երգը։ Վայրկեաններ անց Պէյրութը մնաց հորիզոնին վրայ։

Այդ տարի, Հայաստան կը մեկնէինք քառասուներկու «նոր» ուսանողներ. շատերս իրարու ծանօթացանք նաւուն վրայ՝ Օննիկը, Պետիկը, Լութֆիկը…

Վեց օրուան նաւարկութենէ ետք հասանք Խորհրդային Միութիւն՝ Ուքրանիա, Սեւ ծովու ափին յայտնի Օտեսա քաղաքի նաւահանգիստը։ Երեւանէն յատուկ ժամանած հայրենի պատասխանատուներ մեզ դիմաւորեցին եւ տեղաւորեցին տեղւոյն հիւրանոցներուն մէջ։ Ըստ ծրագիրին, յաջորդ օրը պէտք էր օդանաւով մեզ ուղարկէին Երեւան։ Սակայն թռիչքային աննպաստ եղանակի պատճառով ճամբորդութիւնը յետաձգուեցաւ, եւ առիթ ունեցանք հինգ օր վայելելու Օտեսա քաղաքի գեղեցկութիւնը։ Հետեւաբար, փոխեցինք ճանապարհորդութիւնը ու շոգեկառքով երեք օր ետք հասանք Երեւան՝ Վրաստանի վրայով։

Երգեր, պոռթկումներ, բացականչութիւններ, ամէն մէկս իր յուզումը կ՚արտայայտէր իւրովի… Մենք կանգնած ենք հայրենի հողի վրայ։ Քիչ անց, դուրս գալով կայարանէն, դէմ յանդիման կանգնած էինք Երուանդ Քոչարի հռչակաւոր «Սասունցի Դաւիթ» արձանին։ Մեզի ուղեկցող պատասխանատուները, տարբեր պասերով բոլորս տեղափոխեցին «հանրակացարան»։ Այս մեզի համար նոր բառ մըն էր, որ շուտով պիտի ըլլար սովորական եւ այդ վայրը մեր սիրելի կացարանը։ Կը գտնուէր Լենինի անուան մայրուղիի թիւ 52 շէնքին մէջ (այժմ Մաշտոցի)։

Յուրախութիւն մեզի՝ անիկա մօտ էր Մատենադարանին, համալսարանին, այլ ուսումնական հաստատութիւններուն, ինչպէս նաեւ մեզի համար կարեւոր քանի մը խանութներու, սրճարաններու, յայտնի «փոնչիկանոցին» եւ «Կինօ Նայիրի»ին (շարժապատկերի սրահ)։

Մեզ տեղաւորեցին շէնքի երրորդ յարկի տարբեր սենեակներուն մէջ, մերինը ընդարձակ էր ու լուսաւոր, հինգ աշակերտներով տեղաւորուեցանք հոն։ Իսկ չորրորդ յարկին վրայ կը գտնուէր մեզի համար յատկացուած նախապատրաստական «ֆակուլտետը», ուր հետագային ամբողջ տարի մը ուսանեցանք։ Մեզի դասաւանդեցին հայոց լեզու (արեւելահայերէն), մանաւանդ որ մեր մէջ կային ոմանք, որոնք շատ տկար էին կամ ալ բնաւ չէին գիտեր մայրենի լեզուն, ռուսերէն, բնագիտութիւն, ուսողութիւն, քիմիագիտութիւն… Այսպիսով պատրաստուեցանք համալսարանի մուտքի քննութիւններուն։

Շաբաթ, 5 Սեպտեմբերին, նորէն քառասուն երկու նորեկներս տարին Հայաստանի բարձրագոյն կրթութեան նախարար Ք. Հայիրեանի առաջին տեղակալ Ա. Գափլանեանի մօտ։ Այստեղ սերտուեցան մեզմէ իւրաքանչիւրին կրթական վկայագիրները եւ որոշուեցաւ, թէ ամէն մէկս ի՛նչ կ՚ուզէ ուսանիլ կամ ո՛ր համալսարանը յաճախել։ Դուրս գալով իր մօտէն, զիրար կը շնորհաւորէինք։

Արդէն ուսանո՛ղ ենք։ Կրնա՞ք երեւակայել, կը հասկնա՞ք, թէ ինչպիսի՛ երազ մը իրականութեան վերածուեցաւ։ Ինչպիսի ապրումներ, յուզումներ, մտքի թռիչքներ։ Շատերուս համար եթերային երազ մը ճշմարտութիւն դարձաւ։ ՈՒՍԱՆՈՂ… Հայաստանի Պետական համալսարանի… Բոլոր ժամանակներու մէջ ալ, մարդուս կեանքի ընթացքին ուսանողական անհոգ տարիները եղած են ամէնէն գեղեցիկ ու երջանիկ ժամանակաշրջանը, եւ այսպէս սկսան մեր ամէնէն գեղեցիկ տարիները…

Հայրենի պետութիւնը մեզի կու տար բարձրագոյն կրթութիւն, կացարան, նիւթական ապահովութիւն եւ նոյնիսկ յատուկ գումար՝ օժտուելու ձմեռնային զգեստաւորումով։

Ուսանեցանք տարինե՜ր։ Աւարտեցինք տարբեր համալսարաններ ու վերադարձանք մեր երկիրները՝ իբրեւ ճարտարագէտ, բժիշկ, արուեստագէտ, լեզուաբան, երաժիշտ.. Տարածուեցանք Սփիւռքի տարբեր երկիրներու մէջ եւ ջանացինք բարձր պահել հայրենի ԲՈՒՀերուն (բարձրագոյն ուսումնական հաստատութիւն) վարկը՝ գրեթէ յաջողելով, յարգելի՛ ընթերցող: Յիսուն տարիներ առաջ, 1957ին, Խորհրդային Հայաստանի ղեկավարները օգնութեան ձեռք մեկնեցին սփիւռքահայութեան, որդեգրելով իրենց ժամանակի ազգօգուտ մեծագոյն որոշումներէն մին՝ հայրենի ԲՈՒՀերու դուռները բանալ Սփիւռքի ուսումնատենչ երիտասարներուն դիմաց:

Այդպիսով մեր առաջին «ծիծեռնակները» Երեւան ժամանեցին այդ թուականին Սեպտեմբեր-Հոկտեմբեր ամիսներուն՝ Լիբանանէն, Սուրիայէն, Պուլկարիայէն, հետագային նաեւ այլ երկիրներէ: Այդպէս շարունակուեցաւ մինչեւ 1995-1996:

Այդ ժամանակաշրջանին, հայրենի ԲՈՒՀերէն շրջանաւարտներու թիւը կը շրջանցէր երեք հազարը: Երե՛ք հազար համալսարանաւարտներ: Սիրելիներս, պահ մը պատկերացուցէք, թէ գիտութեան ինչպիսի «հզօր բանակ» մը պատրաստած է հայրենիքը:

Միասին քննարկելով՝ պահ մը ընդունինք, որ այսօր, մենք բոլորս իրարու միացած ենք, կազմած՝ շրջանաւարտից միութիւններ մեր գտնուած երկիրներուն մէջ, շարունակ կապի մէջ ենք իրարու հետ ու միասին կը ծրագրենք ազգօգուտ գործունէութիւն: Կրնա՞ք երեւակայել, թէ այս մէկը ինչպիսի՞ տեսլական մըն է: Խնդրեմ, մեր հայ իրականութեան մէջ ցոյց տուէք միութիւն կամ կազմակերպութիւն մը, որ ունի բարձրագոյն կրթութեան տէր իսկական անդամներ:

Յարգելի՛ս: Այսօր մենք կը գտնուինք այդ բախտորոշ ու շրջադարձային թուականի 50ամեայ՝ «Ոսկեայ յոբելեանին» ընդառաջ: Եւ ի՞նչ: Մեզմէ ո՞վ, ի՞նչ ըրաւ հայրենիքին կամ ժողովուրդին՝ անշահախնդիր մօտեցումով: Այստեղ պիտի ուզէի առանձնացնել եւ յատկապէս յուշել մեր շրջանաւարտներէն բժիշկ Պետրոս Գումճեանի մասին՝ Ատիս Ապեպայէն: Նախապէս Գույումճեան, այժմ կ՚աշխատի ու կ՚ապրի Քալիֆորնիոյ Լոս Անճելըս քաղաքի մէջ: Ան իր անձնական ջանքերով հիմնական կերպով վերակառուցած է Երեւանի Շէնգաւիթի շրջանին հին ու աշխատունակ ծննդատունը, իրեն հետ բերած է բժշկական արդիական սարքաւորումներ, հիւանդանոցի մակարդակը բարձրացուցած արեւմտեան երկիրներու մակարդակին: Ան մարզած է տեղւոյն մասնագէտները, սորվեցուցած է այդ բոլորի կիրառումը եւ տարին 3-4 անգամ հոն ներկայ ըլլալով՝ վիրահատութիւններ կը կատարէ… ԱՆՎՃԱՐ: Բարձր եւ մեծ պատիւ իրեն:

Այսօր Լիբանանի սփիւռքահայ շրջանաւարտներու միութիւնը, (միակը իբրեւ այդպիսին՝ Սփիւռքի տարածքին), 20-22 ամիսներու աշխատանքով, գործակցաբար Երեւանի պետական համալսարանի հետ, կրցաւ ծրագրել եռօրեայ գիտաժողով-տօնակատարութիւն մը նոյն համալսարանի սրահին մէջ, 2007ի Հոկտեմբեր 4,5 եւ 6ին՝ նուիրուած այս յիսնամեակին:

Յարգարժան շրջանաւարտ: Եկո՛ւր միասին՝ ինքնաքննադատութեամբ անդրադառնանք այն փաստին, թէ այսօր ես, դուն ու բոլորս, մեր ներկան՝ ինչպիսին որ այն է, գիտական, մասնագիտական ու նիւթա-բարոյական տուեալներով, կը պարտինք հայրենիքին, մեծ մասամբ: Այս մէկը մեզ բոլորս կը զանազանէ այլ համալսարաններէ շրջանաւարտներէն: Մենք Հայաստանի ԲՈՒՀերէն շրջանաւարտներ ենք: Այս ճշմարտութիւնը մեզ կը պարտաւորեցնէ իբրեւ երախտագէտ անհատներու այլ ձեւով գործել, այլ տեսանկիւնէն մօտենալ ու մտածել մեզ յուզող խնդիրներու մասին: Հաւատա՛, ինչ որ կը քննարկենք միասին, շա՜տ դիւրին է: Գլխաւորաբար մեզմէ կը պահանջուի ըլլալ կամեցող, արհամարհական ու անտարբեր «անբաղձալի» կեցուածք չունենալ, դրական ու շինիչ մօտեցում ցուցաբերել, կապի մէջ մնալ միութեանս հետ: Գործակցաբար փորձենք սատարել մեր ժողովուրդին հայրենիքի մէջ ու ի սփիւռս աշխարհի:

Թող հայկական բոլոր միութիւններն ու կուսակցութիւնները կատարեն իրենցը, որ խիստ կենսական է Սփիւռքի գոյատեւման համար: Եկէք մենք ալ մեր կարողութեան սահմաններու մէջ օգնենք անոնց, բայց չհրաժարինք անկէ՝ որ կը վերաբերի մեզի:

Քաջառողջութիւն եւ յաջողութիւն կը մաղթեմ բոլորիդ, եկէ՛ք այնպիսի ձեւով գործենք, որ հպարտութիւնը դառնանք մեր ժողովուրդին ու հայրենիքին:

Ի դիմաց շրջանաւարտից միութեան՝

ԲԺԻՇԿ ՊՕՂՈՍ ԺԻՐԱՅՐ ԳԱՐԱՎԵՐՏԵԱՆ:

Յ.Գ. Պիտի յուշեմ մեր միութեան կայքէջին հասցէն, ուր եւ կրնաք գտնել ձեր հարցումներուն պատասխաններն ու մեր հաղորդագրութիւնները:

www.hayasdanavardner.com, կամ HShM-Liban@namag.com

Asbarez Staff

Asbarez Staff

Next Post

«Աքսա»էն Հատուցման Ակնկալիքով Արդարադատութեան Նախարարութիւն Դիմած Է 650 Քաղաքացի

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Recommended

Լոս Անջելես Գաւառի Կառավարիչները Կոչ Են Անում Դադարեցնել Լաչինի Միջանցքի Փակումը

Լոս Անջելես Գաւառի Կառավարիչները Կոչ Են Անում Դադարեցնել Լաչինի Միջանցքի Փակումը

6 hours ago
ԵԽԽՎի Մէջ՝ Լաչինի Միջանցքի Փակման Վերաբերող Քննարկում 

ԵԽԽՎի Մէջ՝ Լաչինի Միջանցքի Փակման Վերաբերող Քննարկում 

7 hours ago

Connect with us

  • About
  • Advertising
  • Subscribe
  • Contact

© 2021 Asbarez | All Rights Reserved | Powered By MSDN Solutions Inc.

No Result
View All Result
  • Home
  • Հայաստան
  • Գլխաւոր Լուրեր
  • Գաղութի Կեանքէն
  • Գաղութներ
  • Սիւնակներ
    • ՆԱԶԱՐԷԹ ՊԷՐՊԷՐԵԱՆ
    • ՎԱՉԷ ԲՐՈՒՏԵԱՆ
    • ԼԻԼԻԹ ԳԱԼՍՏԵԱՆ
    • Սասունեանի Անկիւնը
    • ԲԺԻՇԿ ԿԱՐՊԻՍ ՀԱՐՊՈՅԵԱՆ
    • ԳՐԻԳՈՐ ԵՊՍ. ՉԻՖԹՃԵԱՆ

© 2021 Asbarez | All Rights Reserved | Powered By MSDN Solutions Inc.

Accessibility

Accessibility modes

Epilepsy Safe Mode
Dampens color and removes blinks
This mode enables people with epilepsy to use the website safely by eliminating the risk of seizures that result from flashing or blinking animations and risky color combinations.
Visually Impaired Mode
Improves website's visuals
This mode adjusts the website for the convenience of users with visual impairments such as Degrading Eyesight, Tunnel Vision, Cataract, Glaucoma, and others.
Cognitive Disability Mode
Helps to focus on specific content
This mode provides different assistive options to help users with cognitive impairments such as Dyslexia, Autism, CVA, and others, to focus on the essential elements of the website more easily.
ADHD Friendly Mode
Reduces distractions and improve focus
This mode helps users with ADHD and Neurodevelopmental disorders to read, browse, and focus on the main website elements more easily while significantly reducing distractions.
Blindness Mode
Allows using the site with your screen-reader
This mode configures the website to be compatible with screen-readers such as JAWS, NVDA, VoiceOver, and TalkBack. A screen-reader is software for blind users that is installed on a computer and smartphone, and websites must be compatible with it.

Online Dictionary

    Readable Experience

    Content Scaling
    Default
    Text Magnifier
    Readable Font
    Dyslexia Friendly
    Highlight Titles
    Highlight Links
    Font Sizing
    Default
    Line Height
    Default
    Letter Spacing
    Default
    Left Aligned
    Center Aligned
    Right Aligned

    Visually Pleasing Experience

    Dark Contrast
    Light Contrast
    Monochrome
    High Contrast
    High Saturation
    Low Saturation
    Adjust Text Colors
    Adjust Title Colors
    Adjust Background Colors

    Easy Orientation

    Mute Sounds
    Hide Images
    Virtual Keyboard
    Reading Guide
    Stop Animations
    Reading Mask
    Highlight Hover
    Highlight Focus
    Big Dark Cursor
    Big Light Cursor
    Navigation Keys

    Asbarez - Armenian Accessibility Statement

    Accessibility Statement

    • asbarez.am
    • January 26, 2023

    Compliance status

    We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.

    To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.

    This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.

    Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.

    If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email

    Screen-reader and keyboard navigation

    Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:

    1. Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all of the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.

      These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.

    2. Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside of it.

      Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

    Disability profiles supported in our website

    • Epilepsy Safe Mode: this profile enables people with epilepsy to use the website safely by eliminating the risk of seizures that result from flashing or blinking animations and risky color combinations.
    • Visually Impaired Mode: this mode adjusts the website for the convenience of users with visual impairments such as Degrading Eyesight, Tunnel Vision, Cataract, Glaucoma, and others.
    • Cognitive Disability Mode: this mode provides different assistive options to help users with cognitive impairments such as Dyslexia, Autism, CVA, and others, to focus on the essential elements of the website more easily.
    • ADHD Friendly Mode: this mode helps users with ADHD and Neurodevelopmental disorders to read, browse, and focus on the main website elements more easily while significantly reducing distractions.
    • Blindness Mode: this mode configures the website to be compatible with screen-readers such as JAWS, NVDA, VoiceOver, and TalkBack. A screen-reader is software for blind users that is installed on a computer and smartphone, and websites must be compatible with it.
    • Keyboard Navigation Profile (Motor-Impaired): this profile enables motor-impaired persons to operate the website using the keyboard Tab, Shift+Tab, and the Enter keys. Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.

    Additional UI, design, and readability adjustments

    1. Font adjustments – users, can increase and decrease its size, change its family (type), adjust the spacing, alignment, line height, and more.
    2. Color adjustments – users can select various color contrast profiles such as light, dark, inverted, and monochrome. Additionally, users can swap color schemes of titles, texts, and backgrounds, with over 7 different coloring options.
    3. Animations – epileptic users can stop all running animations with the click of a button. Animations controlled by the interface include videos, GIFs, and CSS flashing transitions.
    4. Content highlighting – users can choose to emphasize important elements such as links and titles. They can also choose to highlight focused or hovered elements only.
    5. Audio muting – users with hearing devices may experience headaches or other issues due to automatic audio playing. This option lets users mute the entire website instantly.
    6. Cognitive disorders – we utilize a search engine that is linked to Wikipedia and Wiktionary, allowing people with cognitive disorders to decipher meanings of phrases, initials, slang, and others.
    7. Additional functions – we provide users the option to change cursor color and size, use a printing mode, enable a virtual keyboard, and many other functions.

    Browser and assistive technology compatibility

    We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers), both for Windows and for MAC users.

    Notes, comments, and feedback

    Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs, there may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to