ԵՐԵՒԱՆ.- Որեւէ առողջ քաղաքական կազմակերպութեան մէջ, երկրին եւ կուսակցութեան գործունէութեան շուրջ որեւէ զարգացումներու վերաբերեալ, միշտ պիտի ըլլան եւ պէտք է ըլլան տարբեր կարծիքներ:
Այս մասին Երեքշաբթի օր, «Փաստարկ» մամուլի ակումբին մէջ լրագրողներու հետ հանդիպման մը ընթացքին ըսաւ ՀՅԴ Բիւրոյի անդամ, ՀՅԴ Բիւրոյի Հայ Դատի եւ քաղաքական հարցերու գրասենեակի պատասխանատու Կիրօ Մանոյեան՝ անդրադառնալով Դաշնակցութեան մէջ տարակարծութիւններու եւ ղեկավար մարմինին մէջ փոփոխութեան անհրաժեշտութեան մասին խօսակցութիւններուն:
«Ինչ կը վերաբերի Բիւրոյի սե-րնդափոխութեան՝ ես չեմ կարծեր, որ այս Բիւրօն երկար ատենէ ի վեր կը գործէ: Բիւրոյին մէջ կան մարդիկ, որոնք 2000էն ի վեր անդամ են, բայց կան նաեւ մարդիկ, որ 2015էն ի վեր: Այսինքն՝ այնպէս չէ, որ ոչ մէկ փոփոխութիւն եղած է: Փոփոխութիւնը միշտ ալ եղած է: Եւ 15 Յունուարին տեղի ունենալիք Ընդհանուր ժողովը կրնայ ինչ որ փոփոխութիւններ բերել», նշեց Կիրօ Մանոյեան:
Պատասխանելով հարցումին, թէ կա՞ն հակասութիւններ Հրանդ Մարգարեանի՝ Բիւրոյի ղեկավար ըլլալուն հետ, դաշնակցական գործիչը ըսաւ. «2000էն ի վեր Հրանդ Մարգարեան Բիւրոյի ղեկավարն է, բայց Մերքելը առաւել երկար ժամանակէ ի վեր վարչապետ է, ուրեմն Մերքելի նկատմամբ ալ, բնականաբար, դժգոհութիւններ պիտի ըլլան: Կան կարծիքներ այս կամ այն անդամի նկատմամբ, բայց վերջապէս ժողովը իր մեծամասնութեամբ որոշում կու տայ: Ես վստահ եմ, որ Հրանդ Մարգարեանի ընտրութեան առաջին օրն ալ կային մարդիկ, որոնք համաձայն չէին, այսօր ալ անոնց թիւը 1-2ով կրնայ աւելցած ըլլալ՝ նկատի ունենալով Ընդհանուր ժողովի ընդհանուր թիւը: Հարցը միայն անձերը չեն, այլ քաղաքականութիւնը: Ընդհանուր ժողովը պիտի մշակէ կուսակցութեան ընդհանուր ռազմավարութիւնը, որուն հիման վրայ Հայաստանի կառոյցը Հայաստանի Հանրապետութեան մէջ իր քաղաքականութիւնը պիտի ճշդէ, եւ մենք պիտի ունենանք այսօրուան պայմաններուն եւ իրականութեան համապատասխան ծրագիր»:
Կիրօ Մանոյեան յիշեցուց, որ 1995-1998ին Դաշնակցութիւնը չէ եղած խորհրդարանին մէջ, բայց շարունակած է գործել, եւ այսօր ալ նոյնը պիտի ըլլայ:
«Իր տեսակէտները պիտի հասցնէ ժողովուրդին, իշխանութեան դրական գործերուն նկատմամբ դրական կեցուածք պիտի դրսեւորէ, իսկ բացասականին պարագային՝ այն, ինչը Դաշնակցութեան համար մտահոգիչ է, պիտի արտայայտուի: Դաշնակցութիւնը կը մնայ քաղաքական բեմին վրայ, իսկ Ընդհանուր ժողովը, Հայաստանի պարագային ալ Հայաստանի Գերագոյն ժողովը, կ՛որոշեն աշխատանքներու ընդհանուր ուղղութիւնը»:
Անդրադառնալով Լեռնային Ղարաբաղի տագնապի խաղաղ լուծման վերաբերեալ Արցախի մասնակցութեան՝ Կիրօ Մանոյեան ըսաւ, թէ այս շատ կարեւոր է, սակայն անիկա կարելի կը դառնայ, երբ Հայաստան իրական ճնշում գործադրէ Ատրպէյճանի վրայ. «Տագնապի խաղաղ լուծման համար բանակցութիւններուն Արցախի մասնակցութիւնը միշտ ալ կարեւոր է: Արցախի մասնակցութեան կարեւորութիւնը միշտ ալ շեշտուած է, սակայն Արցախի մասնակցութիւնը չի կրնար փոխարինել Հայաստանի մասնակցութեան՝ այնպէս, ինչպէս Հայաստանի մասնակցութիւնը չի կրնար փոխարինել Արցախինը: Սակայն հարցը այն է, թէ այդ մէկը ինչպէ՛ս պիտի պարտադրուի Ատրպէյճանին: Կը կարծեմ, որ այդ կարելի կ՛ըլլայ Ատրպէյճանի վրայ իրական ճնշում գործադրելով: Իսկ Ատրպէյճանի վրայ իրական ճնշում կ՛ըլլայ, երբ Հայաստանը ճանչնայ Արցախի անկախութիւնը»:
Ըստ Մանոյեանի՝ Ատրպէյճան պէտք է լրջանայ բանակցութիւններուն մէջ:
Պետական կառավարման սեղմումի քաղաքականութեան վերաբերեալ Կիրօ Մանոյեան ըսաւ. «Մենք կողմ ենք պետական կառավարման համակարգը առաւել արդիւնաւէտ դարձնելուն, բայց այդ չի նշանակեր, որ նախարարութիւնները իրար կապելով կամ ընդհանրապէս հանելով, անպայման պէտք է առաւելագոյն արդիւնաւէտութիւն ըլլայ: Առաւելագոյն արդիւնաւէտութիւն ըսելով՝ կը հասկնանք աշխատողներու թիւի նուազու՞մ. այդ մէկը առաւելագոյն արդիւնաւէտութիւն չէ: Առաւելագոյն արդիւնաւէտութիւնը պաշարներու համապատասխան արդիւնաւէտութեան բարձրացումն է: Իսկ մշակոյթի եւ սփիւռքի նախարարութիւններուն հարցով Դաշնակցութիւնը իր տեսակէտը յայտնած է: Սփիւռքի նախարարութեան փակման վերաբերեալ անհանգստութիւններ կան Սփիւռքի մէջ, որ առանց մեզի հետ խորհրդակցելու զայն ստեղծեցիք, հիմա ալ առանց մեզի հետ խորհրդակցելու զայն կը փակէք: Ասիկա իր բացասական հետեւանքները պիտի ունենայ»: Օրէնքի նախագիծին մէջ գրուած է, որ սփիւռքի նախարարութիւնը վարչութեան տարբերակով պիտի գործէ արտաքին գործոց նախարարութեան կազմին մէջ, ինչ որ, ըստ Մանոյեանի, ճիշդ չէ: