15 Դեկտեմբերին տեղի ունեցած Հայաստան-Ռուսիա միջկառավարական խորհուրդի նիստէն ետք, լրագրողներու հետ ունեցած զրոյցին ընթացքին փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորեան յայտնեց, որ սահմանազատման յանձնաժողովներու յաջորդ հանդիպման վերաբերեալ տակաւին պայմանաւորուած ժամկէտներ չկան:
Ըստ անոր՝ սահմանազատման եւ սահմանագծման գործընթացը բաւական երկար պիտի տեւէ, որովհետեւ անիկա բաւական բարդ գործընթաց է։ «Չեմ կարող բացառել, որ դա տարիների աշխատանք է: Մենք աշխատանքն այսպէս ենք պատկերացնում. յանձնաժողովների հանդիպումների ժամանակ կողմերից ամէն մէկը իր կողմից ներկայացնում է քարտէզ կամ քարտէզի հատուած, իրաւական փաստաթղթեր, որոնք նկարագրութիւն ունեն, կամ որեւէ կարգաւորում ունեն սահմանի, եւ սկսւում է քննարկում, մտքերի փոխանակում այդ փաստաթղթի եւ այդ տոպոգրաֆիկ (տեղագրական) քարտէզի վերաբերեալ: Բնականաբար, դա պէտք է արուի հատուած առ հատուած», ըսաւ Գրիգորեան:
Պատասխանելով այն հարցումին, թէ ո՛ր քարտէսներով պիտի աշխատին՝ Գրիգորեան ըսաւ. «Մենք որպէս մեկնարկային քարտէզ ընդունում ենք 1975ից 1990 թուականների` ամենաթարմ քարտէզներն են: Բայց էստեղ ես ուզում եմ նաեւ յստակեցնել, որ մենք աշխատելու ենք բացառապէս տոպոգրաֆիկ, պրոֆեսիոնալ (մասնագէտ) քարտէզներով եւ նաեւ պէտք է աշխատենք բացառապէս փաստաթղթերով, որոնք ունեն իրաւական նշանակութիւն»։
Յիշեցնենք, որ Երեւան եւ Պաքու 14 Դեկտեմբերին հաստատեցին սահմանազատման յանձնաժողովներու միացեալ աշխատանքային հանդիպումներու կազմակերպման եւ իրականացման աշխատակարգը: Կողմերը նաեւ ամրագրեցին, որ պէտք է երաշխաւորուի նիստերու բոլոր մասնակցողներուն ապահովութիւնը:
Գրիգորեան աւելցուց, որ հաստատուած աշխատակարգով կը լուծուին կազմակերպչական հարցերը, ապա յաջորդ փուլին պիտի մշակուի կանոնակարգ, որ արդէն առաւել բովանդակային պիտի ըլլայ:
Ըստ անոր՝ աշխատակարգը կը նկարագրէ, թէ ինչպէ՛ս երկիրներու յանձնաժողովները աշխատանքային նիստեր եւ հանդիպումներ պիտի կազմակերպեն։ «Դուք գիտէք, որ մենք ունենք սահմանազատման յանձնաժողով, եւ ադրբեջանական կողմն ունի նման յանձնաժողով: Մեր աշխատանքների տրամաբանութիւնն այն է, որ տեղի է ունենում յանձնաժողովների հանդիպում: Մենք ճիշդ համարեցինք, որ կանոնակարգենք այդ աշխատանքի ընթացքը, մասնաւորապէս, ե՞րբ ենք հանդիպում, որտե՞ղ ենք հանդիպում, ո՞նց ենք կազմում արձանագրութիւնը, ի՞նչ լեզուով ենք խօսում եւ այլն: Խօսելու ենք անգլերէն կամ ռուսերէն, երկուսն էլ հնարաւոր է»:
Խօսելով «Խաղաղութեան խաչմերուկ» նախագիծին մասին՝ Գրիգորեան ըսաւ, որ հոն կան ենթակառուցուածքներ, որոնք արդէն մշակուած են եւ իրականացման փուլին մէջ են` շեշտելով Հիւսի-Հարաւ մայրուղին։
«Մնացած մասերով կայ լրացուցիչ հետազօտութեան կարիք` ծրագրի վերջնական արժէքն իմանալու համար: Հարաւային` Հորադիզ-Երասխ երկաթուղու ինդիկատիւ (ցուցական) արժէքը, մէկ տարի առաջ ստացել ենք կարծիք եւ դա կազմում էր շուրջ 230 մլն. դոլարին համարժէք դրամ` ամբողջութեամբ վերականգնելու համար», յայտնեց Գրիգորեան։