
ԵՐԵՒԱՆ, «Փանորամա».– 20 Հոկտեմբերին Եղուարդ-Երեւան ճամբուն վրայ տեղի ունեցած ինքնաշարժի արկածի իբրեւ հետեւանք մահացած Էդգար եւ Էդուարդ Յակոբեաններու իրաւական ներկայացուցիչ, Հայաստանի Փաստաբաններու պալատի փաստաբան Մարատ Գինոսեանը դժգոհ չէ այս գծով յարուցուած քրէական գործի նախաքննութենէն:
Նախաքննութեան ծիրին մէջ կատարուած դատական փորձաքննութեան եզրակացութեան համաձայն, ըստ փաստաբանին, Վարդան Պետրոսեանի ինքնաշարժին արագութեան չափը նշուած է 71 եւ աւելի: Բայց փաստաբանը այլ կարծիքի է. «Հաշուի առնելով մեքենաների վնասուածքի բնոյթը, իմ կարծիքով, խօսքը 70 կմ/ժ արագութեան մասին չի կարող լինել, այլ շատ աւելի՝ 100ից էլ աւել կարող է լինել, որովհետեւ «ԲՄՎ» մակնիշի մեքենայի բախումից յետոյ «Նիւա» մակնիշի աւտոմենքենան 180 աստիճանով պտտուել է: Եթէ արագութիւնը 60-70 կմ/ժ լինէր, հնարաւոր չէր մեքենան նման աստիճանի տակ պտտուէր: Ես նման բան չեմ պատկերացնում»:
«Փանորամա»ի թղթակիցին հետ ունեցած զրոյցին ընթացքին Գինոսեան չբացառեց, որ Վարդան Պետրոսեան արագութեան ընդունուած չափը շրջանցած է ալքոլ օգտագործելուն իբրեւ հետեւանք: «Ոչ միայն շշուկներ կան, այլ նաեւ Վարդան Պետրոսեանի վերաբերեալ դատաբժշկական փորձաքննութիւն է կատարուել, եւ փորձագէտը իր հետեւութիւնների բաժնում արձանագրել է այդ փաստը, որ երբ առաջին օրը Վարդան Պետրոսեանին տարել են «Էրեբունի» բժշկական կեդրոն, այնտեղ իրեն զննող նէյրովիրաբուժը հիւանդութեան պատմութեան մէջ նկարագրել է, որ Պետրոսեանը գտնուել է ոգելից խմիչքի ազդեցութեան տակ, աւելացրել է, որ վրայից ոգելից խմիչքի հոտ է գալիս», փոխանցեց տուժող կողմի ներկայացուցիչը:
Փաստաբանը նշած է, որ ճիշդ չէ պաշտպանական կողմի այն յայտարարութիւնը, թէ «Նիւա» մակնիշի ինքնաշարժին հայելիները իրենց տեղը չէին: «Եղել են, անպայման եղել են, ես դա լսել եմ տուժող վարորդից: Իմ լսելով կողային հայելիներից մէկը կոտրուած սալոնում թափուած է, միւսն էլ, եթէ չեմ սխալւում, ծռուած վիճակում դրան վրայ է մնացել, դռներն էլ ահաւոր դեֆորմացիայի են ենթարկուել», յայտարարեց Գինոսեանը:
Աւելին, ան փոխանցեց «Նիւա»ի վարորդի խօսքերը, թէ՝ «կողային հայելիների միջոցով է հետեւից ինքը տեսել է Վարդան Պետրոսեանի վարած մեքենայի լոյսերը»: Փաստաբանին համաձայն, «Նիւա»ն գտնուած է կանգնած վիճակի մէջ եւ յետընթաց շարժում չէ կատարած։ «Ես այդպէս եմ ասում, ըստ վարորդի յայտարարութեան, իսկ փորձաքննութիւնը չի ասել՝ նա շարժման մէջ է գտնուել, յետընթաց է արել, թէ կանգնած է եղել: Փորձագէտը պատասխանել է քննիչի հարցերին, թէ որ դէպքում ինչ արագութիւն կը լինէր եւ այլն: Նա ընդամէնը պատասխանել է քննիչի հարցադրումներին», աւելցուց ան:
Անոր համաձայն՝ Յակոբեանները Պետրոսեանի նկատմամբ թշնամութիւն չունին, սակայն, պէտք զանոնք ալ հասկնալ, սուգի մէջ են, երկու երիտասարդ կորսնցուցած են, իսկ մէկն ալ հիւանդանոցն է՝ ծանր վիճակի մէջ: «Վրդովմունք կայ, ատելութիւն կայ, բայց թշնամութիւն նրա նկատմամբ չկայ: Նրանց ցանկութիւնն է, եթէ մեղաւոր է պէտք է պատժուի», նշեց Գինոսեանը:
Ճամբուն այդ հատուածին վրայ նշանի բացակայութեան մասին խօսելով՝ Գինոսեան ըսաւ, որ անիկա տեղի ունեցած արկածին հետ կապ չի կրնար ունենալ:
«Նիւա»ին մէջ դէպքին օրը 6 ուղեւոր կար, բան մը, որ չի ժխտեր նաեւ տուժող կողմը: «Հետեւում չորս հոգի է նստած եղել, ինչը վարչական պատասխանատուութեան ենթարկելու հարց է: Եթէ անգամ հետեւում նստած 4 ուղեւորները թոյլ չտային ներսի հայելիով նայել հետեւից եկող մեքենային, ապա կողային հայելիներ են եղել եւ դրանց միջով վարորդը նայել է հետեւից եկող մեքենային», նկատել տուաւ փաստաբան Գինոսեանը: