
ԵՐԵՒԱՆ, «Ազատութիւն».– Կառավարութեան 23 Յունուարի նիստին հաստատուեցաւ Մաքսային միութեան եւ Պելոռուսի, Ղազախստանի ու Ռուսիոյ միասնական տնտեսական տարածքին Հայաստանի անդամակցութեան նպատակով նախաձեռնութիւններու ծրագիրին («ճանապարհային քարտէզ»ի) վերաբերող գործողութիւններուն ժամանակացոյցը:
«Մէկ-երկու օրուայ խնդիր է: Տեխնիկական հարցեր կան. ճշգրիտ թարգմանութիւն, տերմինաբանութիւն: Այդ բոլորը մէկ-երկու օրուայ ընթացքում կարուի, եւ ամէն ինչ կը տպագրուի: Խօսքը վերաբերում է ժամանակացոյցին, որով պէտք է կատարուի «ճանապարհային քարտէզ»ը: Բնական է, հանրութիւնը նաեւ կը ծանօթանայ ճանապարհային քարտէզին», նիստէն ետք լրագրողներուն յայտնած է արտաքին գործոց փոխնախարարը:
Տնտեսութեան նախարար Վահրամ Աւանեսեան դիտել տուած է, որ ժամանակացոյցը կը ներառէ շուրջ 20 բաժին, 262 միջոցառում, որոնցմէ 150ը պիտի կատարուին նախքան անդամակցութիւնը. «Ընդհանուր առմամբ՝ նաեւ ենթամիջոցառումները, շուրջ 600ն են, եւ այս հիմնական որոշմանը կցւում է նաեւ ճանապարհային քարտէզը»:
Վարչապետ Տիգրան Սարգսեան դիտել տուած է, որ երկու օր ժամանակ պէտք է խմբագրական ուղղումներ կատարելու համար. «Չափազանց կարեւոր է, որ այս պահի դրութեամբ բոլոր թարգմանութիւնները լինեն կորեկտ, որովհետեւ ապագայում արդէն բոլոր այդ փաստաթղթերի տերմիններին օգտագործուելու են ըստ այն փաստաթղթի, որը մենք այսօր հաստատելու ենք»:
«Մէկուկէս տարի հայաստանեան հանրութիւնից թաքցւում է մի բան, որն ուղղակիօրէն առնչւում է Հայաստանի ապագային, այնպիսի ինտեգրացիոն գործընթացների, որոնք անմիջականօրէն առնչուել են երկրի անվտանգութեան խնդիրներին», «Ազատութեան» հետ «ճանապարհային քարտէզ»ին մասին խօսելով դիտել տուած է Ժառանգութիւն կուսակցութեան քարտուղար Ստեօպա Սաֆարեանը՝ աւելցնելով, որ անթոյլատրելի է նման փաստաթուղթ մը գաղտնի պահել. «Դատապարտելի է, որ նոյնիսկ այսօր արդէն, երբ վարչապետը տարեվերջին յայտարարել է, որ Մայիսի դրութեամբ՝ մինչեւ Եւրասիական տնտեսական միութեան բարձրագոյն խորհրդի յաջորդ նիստը արդէն իսկ պէտք է պատրաստ լինի Հայաստանը Մաքսային միութեանը անդամակցելուն, եւ դրա վերաբերեալ պայմանագրի նախագիծը պէտք է պատրաստ լինի, այդուհանդերձ, մենք արդէն թեւակոխում ենք Յունուար ամիսը, եւ տակաւին հրապարակուած չէ «ճանապարհային քարտէզ» կոչուածը»:
Սաֆարեանը վստահ չէ, որ «ճանապարհային քարտէզ»ը կը հրապարակուի ամբողջութեամբ. «Ոչ միայն հրապարակային քննարկման պէտք է դրուի այդ փաստաթուղթը կառավարութեան կողմից հաստատուելուց յետոյ, այլ ի սկզբանէ պէտք է ուղղակի համաժողովրդական մակարդակով հաւանութիւն ստանար Մաքսային միութեանը միանալու գաղափարը, եւ դրանից յետոյ հասարակութեան հետ քննարկուէր «ճանապարհային քարտէզ»ի մշակումը: Մինչդեռ այսօր ուղղակի մենք գործ ունենք ժողովրդին հերթական հակապետական որոշումները պարտադրելու գործընթացի հետ»: