ԵՐԵՒԱՆ, «Երկիր».– Ազգային ժողովի նիստին ընթացքին «Աւտոմոբիլային տրանսպորտ»ի օրէնքին մէջ լրացումներ եւ փոփոխութիւններ կատարելու մասին օրինագիծի քննարկման ընթացքին Ազգային ժողովի ՀՅԴ խմբակցութեան պատգամաւոր Արծուիկ Մինասեան հարց տուաւ՝ երթեւեկի օգտագործման գինը ճշդելու գործընթացին մասին։
Ըստ պատգամաւորին, գինի սահմանման գործընթացը պէտք է կարգաւորէ մէկ մարմին, եւ ատիկա պէտք է վերապահուած ըլլայ ոչ թէ համայնքի աւագանիին, այլեւ՝ հանրային ծառայութիւնները կարգաւորող յանձնաժողովին:
Ազգային ժողովի տնտեսական հարցերու մնայուն յանձնաժողովի նախագահ Վարդան Այվազեան նշեց, որ համայնքի աւագանիին անաչառութեան պէտք չէ կասկածիլ, որ կրնայ սահմանել ողջամիտ գին: Ըստ պատգամաւորին «օպերատոր» հասկացութիւնը համայնքային հասկացողութիւն է, որ մտնում է Տեղական ինքնակառավարման մարմիններու սկզբունքներիուն մէջ: «Ինչ վերաբերում է գնի փոփոխութեանը, այո բազմաթիւ գործօններ հաշուի առնելով գինը կարող է փոփոխուել: Եւ գնի տաս տոկոս փոփոխման դէպքում յայտարարւում է նոր մրցոյթ», յայտնեց Վարդան Այվազեան:
«Ուղեւորափոխադրումների գնի հարցը այն հարցն է, որը փողոց կարող է դուրս բերել հազարաւոր մարդկանց, եւ Երեւանում նման բողոքի ալիք եղել է, երբ պատրաստւում էին բարձրացնել տրանսպորտի ուղեվարձը», դիտել տուաւ Արծուիկ Մինասեան։
Անոր համաձայն՝ պէտք է գործէ մարդոց փոխադրութեան գինի սահմանման այնպիսի բանաձեւ մը, որուն գծով որոշում տալու մէջ ներգրաւուած պէտք է ըլլայ թէ՛ շարքային քաղաքացին, որ կ՛օգտուի այդ ծառայութենէն, թէ՛ առարկայական չափանիշներ, թէ՛ տրամաբանական չափանիշներ: Ան դիտել տուաւ, որ այս օրէնքի փոփոխութեամբ չկայ այդ մասնակցային գործընթացը: «Պետութիւնը ստեղծել է գործիք՝ հանրային ծառայութիւնները կարգաւորող յանձնաժողով, որը չափորոշիչներ է սահմանում գնի հետ կապուած: Չկայ սպառողի՝ այդ ծառայութիւնից օգտուելու հնարաւորութիւնը: Մինչդեռ քննարկուող օրէնքի հիմնարար դրոյթներից մէկը տրանսպորտից օգտուողների շահերի պաշպանութիւնն է: Իսկ դա միայն ուղեւորին անվտանգ տեղ հասցնելը չէ, այլ նրան այդ հնարաւորութեան ընձեռումը: Եւ եթէ սպառողը հնարաւորութիւն չի ունենալու այդքան ուղեւորավարձ վճարել, ինչքան ուզում էք՝ սիրուն բառերով ներկայացրէք, որ վարորդը պէտք է փողկապով լինի, սափրուած, օծանելիքով բայց եթէ մարդը հնարաւորութիւն չունի վճարել 200 դրամ, որ նստի այդ տրանսպորտը, չի էլ կարողանայ իրեն թոյլ տալ վարորդի ֆրանսիական օծանելիքի բոյրը շնչել, ուրեմն հաշուի չի առնւում սպառողի շահը: Լուծումներ չկան այս օրէնքում», ըսաւ պատգամաւորը:
Ան միաժամանակ նշեց, որ օրինագիծին մէջ կան որոշ դրական եզրեր, «դրանցից մէկն է օպերատորի հասկացութեան սահմանումը, նաեւ այն, որ թեթեւացւում է լիցենզաւորման հատուածը, սակայն ուղեւորափոխադրումների քաղաքականութիւնը չի փոխուել»:
Պատգամաւորը հարցուց, թէ ինչո՞ւ նախագիծը մէկ ամողջական թղթածրարով չի ներկայացուիր: «Գուցէ դրա նպատական այն է, որ շօշափեն հասարակական տրամադրութիւննե՞րը: Եթէ դա է նպատակը, ուրեմն կարելի էր մի հրապարակային քննարկում կազմակերպել այս թեմայով: Հակառակ դէպքում, ստացւում է, որ ներկայացւում է մի փաստաթուղթ, որը առաջին հայեացքից գեղեցիկ փաթեթաւորուած գաղափարով է, սակայն բովանդակութիւն չկայ»:
Ան նշեց, որ իր մտահոգութիւնն այն է, որ ուղեւորափոխադրումները գործարկուին միջոցով կազմակերպելու հարցը ունի բազմաթիւ ծալքեր, թէ ինչ յարաբերութեան մէջ կը մտնէ փոխադրամիջոցը օգտագործող ենթական ծառայութիւնը իրականացնող գործարկուին հետ, հանրային սեփականութեան ինչպիսի տուեալներ պէտք է ունենայ գործարկուն, եւ որո՞ւ կը պատկանին այն երթուղիները:
© 2021 Asbarez | All Rights Reserved | Powered By MSDN Solutions Inc.