Հայաստանի տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցուածքներու նախարար Գնել Սանոսեան 20 Ապրիլին Ազգային ժողովին մէջ «Հայաստանի Հանրապետութեան կառավարութեան ծրագրի (2021-2026 թթ.) 2022 թուականի կատարման ընթացքի եւ արդիւնքների մասին» զեկոյցի քննարկման ընթացքին խօսեցաւ Հայաստանի Արցախին կապող Տեղ-Կոռնիձոր եւ Թուրքիոյ հետ սահմանին գտնուող Մարգարայի կամուրջին մասին:
Ան դիտել տուաւ, որ Հայաստանէն դէպի Արցախ տանող նոր՝ Տեղ-Կոռնիձոր ճամբան ամբողջութեամբ պատրաստ պիտի ըլլայ Մայիսի աւարտին:
«Կար որոշակի պայմանաւորուածութիւն՝ Ապրիլի 1ից երթեւեկութիւնը տեղափոխել նոր ճանապարհով: Մենք այդ գրաֆիկով (ժամանակացոյց) գնացել ենք հետեւեալ կերպ՝ ճանապարհը երթեւեկելի դարձնել Ապրիլի 1ի դրութեամբ, ինչը կարողացանք իրականացնել մեր շինարարների միջոցով, բայց ոչ ամբողջովին պատրաստ: Ճանապարհն ամբողջովին պատրաստ կը լինի Մայիսի վերջին: Եռաշերտ ասֆալտ (կուպր) է նախատեսուած», ըսաւ Սանոսեան:
Ան դիտել տուաւ, որ տակաւին կան յենապատերու, ջրահեռացման համակարգերու եւ կարգ մը այլ կատարուելիք աշխատանքներ, որոնք, ըստ Սանոսեանի, Մայիսի վերջը պիտի աւարտին, եւ ճամբան վերջնականօրէն պատրաստ պիտի ըլլայ: Հիմա անիկա երթեւեկելի է:
Սանոսեան յայտնեց, որ Տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցուածքներու նախարարութեան կատարած ուսումնասիրութիւններուն իբրեւ արդիւնք ճշդուեցաւ, որ Մարգարայի կամուրջը կը գտնուի բաւականին լաւ վիճակի մէջ եւ պատրաստ է օգտագործման:
«Մարգարայի կամուրջի աշխատանքների մի մասը մեր տիրոյթում է, եւ մենք իրականացրել ենք ուսումնասիրութիւն, որի արդիւնքում պարզուել է, որ կամուրջը գտնւում է բաւականին լաւ վիճակում եւ պատրաստ է շահագործման: Կամուրջի միակ խնդիրը այն է, որ նեղ է եւ ենթակայ է միակողմանի երթեւեկութեան: Հետագայում, կախուած գործընթացից, եթէ գայ մի ժամանակ՝ երթեւեկութիւնը աւելանայ եւ կարիքը լինի՝ կամ պէտք է կամուրջը լայնացնել, կամ նորը կառուցել, բայց, կարծում եմ, անհրաժեշտութեան դէպքում ճիշտ կը լինի երկրորդը կառուցել», եզրափակեց Սանոսեան: