ԵՐԵՒԱՆ, «Լրագիր».- Կառավարութեան 16 Դեկտեմբերի նիստին ընթացքին վարչապետ Նիկոլ Փաշինեան մանրամասնութիւններ յայտնեց Պրիւքսէլի մէջ տեղի ունեցած եռակողմ հանդիպումին մասին:
«Բրիւսելում տեղի ունեցած հանդիպման ընթացքում Ադրբեջանի նախագահի հետ մենք վերահաստատել ենք Երասխ-Ջուլֆա-Օրդուբադ-Մեղրի-Հորադիզ երկաթուղու կառուցման մեր որոշումն ու պայմանաւորուածութիւնը: Ուզում եմ յիշեցնել, որ այդ պայմանաւորուածութիւնը ձեռք էր բերուել տարածաշրջանային կոմունիկացիաների (հաղորդակցութեան միջոցներու) բացմամբ զբաղուող Հայաստան-Ռուսաստան-ադրբեջան եռակողմ աշխատանքային խմբի քննարկումների արդիւնքում, որոնք համանախագահում են երեք երկրների փոխվարչապետերը: Ըստ էութան, այդ պայմանաւորուածութիւնն արձանագրուել էր Նոյեմբերի 26ին Սոչիում ՌԴ նախագահ Վլադիմիր Պուտինի միջնորդութեամբ տեղի ունեցած հանդիպման ժամանակ: Եւ, ահա, Բրիւսելում Եւրամիութեան խորհրդի նախագահ Շարլ Միշելի միջնորդութեամբ տեղի ունեցած հանդիպմանն ըստ էութեան այս ամէնն արձանագրուեց», յայտնեց Փաշինեան:
Ան դիտել տուաւ, որ երկաթուղին պիտի գործէ սահմանային եւ մաքսային միջազգայնօրէն ընդունուած կանոններուն համաձայն՝ փոխադարձութեան սկզբունքով, երկիրներու ինքնիշխանութեան եւ իրաւազօրութեան տակ: Հայաստան այս երկաթուղիով հասանելիութիւն պիտի ստանայ դէպի Իրանի Իսլամական Հանրապետութիւն եւ Ռուսիա: Ատրպէյճան երկաթուղային կապ պիտի ստանայ Նախիջեւանի Ինքնավար Հանրապետութեան հետ:
«Ես ուզում եմ մեր ուշադրութիւնը հրաւիրել հետեւեալի վրայ՝ եթէ մեզ յաջողուի որոշակի արդիւնաւէտ երկխօսութիւն սկսել Թուրքիայի հետ եւ յաջողուի հասնել սահմանի եւ հաղորդակցութիւնների բացմանը, այս նախագիծը կարող է աւելի մեծ մասշտաբ ստանալ, այսինքն՝ ըստ էութեան երկաթուղին՝ Երասխից մինչեւ Գիւմրի գոյութիւն ունի, եւ գիտէք, որ Գիւմրիից Կարս երկաթուղին նոյնպէս գոյութիւն ունի: Բայց այս ամէնն ասում եմ հետեւեալի համար, որ մենք պէտք է սկսենք երկաթուղու շինարարութիւնը: Մինչեւ բուն շինարարութիւնը մեծ աշխատանք կայ անելու՝ նախագծելու, մրցոյթներ յայտարարելու, պայմանաւորուածութիւններ ձեռք բերելու: Իհարկէ, այդ աշխատանքի մի մասն արդէն իսկ արուած է, բայց հիմա մենք պէտք է արդէն գործնական եւ ամէնօրեայ աշխատանքով լուծենք այս խնդիրը: Մեր մտադրութիւնն ու ցանկութիւնն է օր առաջ ունենալ այդ երկաթուղին: Ես չեմ ուզում գերագնահատել այս պայմանաւորուածութեան եւ նախագծի նշանակութիւնը, բայց միւս կողմից չեմ էլ ուզում թերագնահատել: Սա մի կարեւոր պայմանաւորուածութիւն է, որն, իհարկէ, ես յոյս ունեմ՝ ճշգրիտ ձեւով մենք կ՛իրագործենք, որն էականօրէն կը փոխի տարածաշրջանի տնտեսական, ներդրումային, ի հարկէ, նաեւ քաղաքական եւ անվտանգային միջավայրը: Եւ մենք առաջիկայում պէտք է կենտրոնանանք նաեւ այս խնդրի լուծման վրայ», աւելցուց Փաշինեան:
Ան նշեց, որ նաեւ պայմանաւորուածութիւն ձեռք բերուած է Ատրպէյճանի նախագահին հետ, որ կապերը կը շարունակուին՝ օրակարգի հարցերու շուրջ փորձելով ձեւաւորել եւ ձեւակերպել ընդհանուր տեսակէտներ եւ մօտեցումներ: Այսինքն՝ ըստ Փաշինեանի, պէտք է համաձայնեցնել եւ յաղթահարել տարակարծութիւնները:
Latest news : AMOULSAR gold- uranium mine could be sold to Russia
or U.K. another country wealth selling project estimated $70 Billion. PLUS
Another country selling project RAILWAY CONSTRUCTION EVALUATION
ESTIMATED @ US$4,500,000 per KILOMETER, WHEN OUTSIDERS ESTIMATE
US$250,000, LOOTING MARGIN $4,250,000 PER KILOMETER. IMAGINE 25 KM
WILL NET $100,000,000 AND FOR 1500 K.M. NORTH SOUTH, US$ 77 BILLION
LOSS TO ARMENIA, RAISING 1 TRILLION+, 31 YEARS LOOTING LOSS
ENABLING FATHERLAND TO BE ,AT LEAST, EQUALLY PROSPER among 3 in
South Caucasus, NOT LAST POOR, AS BEGGAR.. IN NATIONAL COSTUME
SHOW ARMENIA WAS SEEN “AS IS”, JUNIOR CONTEST WINN IS EXPRESSING
TOTAL WAKE UP CALL SIGNAL: *TROW OUT LOOTERS, COUNTRY SELLERS,
TRAITORS, BRING IN NATIONALIST PATRIOTS IN POWER, RAISING FROM
POOR TO STRONGEST AMONG 3, MESSAGE, TO PATRIOT NATIONALS TO BE
UNITED TO HAVE FINAL ASPIRATION’S FULFILLMENT REACHING SOON !!.