
ԵՐԵՒԱՆ, «Ազատութիւն».– Ամերիկեան «ՄաքՔինզի էտն քամփընի» խորհրդատուական ընկերութեան նախորդ երեք ամիսներու ուսումնասիրութիւններուն արդիւնքներուն հիման վրայ, 23 Հոկտեմբերին Հայաստանի կառավարութիւնը որոշեց անմիջապէս ընդունիլ «Բաց երկինք»ի քաղաքականութիւն, որ լուրջ փոփոխութիւն է օդանաւային փոխադրութիւններու իմաստով։ Հայաստանեան օդային ոլորտը այսուհետեւ բաց պիտի ըլլայ միջազգային չափանիշներուն համապատասխանող բոլոր օդանաւային ընկերութիւններուն համար՝ առանց որեւէ խտրականութեան: Ըստ կառավարութեան տեղեկատուական բաժինի լրատուութեան՝ «կառավարութիւնը հաստատեց Հայաստանում մր-ցունակ ու շարունակական օդային փոխադրումների ծառայութիւնների մատուցման ապահովման հայեցակարգ-ծրագիր, որի շրջանակներում գնահատուել են բազմաթիւ նախագծային տարբերակներ, ներառեալ ազգային փոխադրողի ստեղծումը կառավարութեան օժանդակութեամբ կամ առանց կառավարութեան օժանդակութեան, «Բաց երկնքի» քաղաքականութիւնը, ինչպէս նաեւ «կառավարելի» դաշտը, որը կը պաշտպանի ազգային փոխադրողին: Սահմանուել են տեղական աւիափոխադրողների համար այն չափանիշները, որոնցով պէտք է նրանք գործեն, ստեղծւում է աշխատանքային խումբ, որը պէտք է իրականանցնի այս ծրագրով նախատեսուող միջոցառումները»:
Հայաստանի վարչապետ Տիգրան Սարգսեանի համաձայն՝ ըստ աշխարհի լաւագոյն մասնագէտներուն՝ Հայաստան օդային քաղաքականութեամբ պէտք է երթայ ազատականացման ճամբով, ինչ որ պիտի խթանէ ՀՆԱի աճը, պիտի ստեղծէ նոր աշխատատեղեր, պիտի նուազեցնէ օդանաւային ընկերութիւններու տոմսերուն գիները:
«Արտաքին աշխարհի հետ կապակցուածութեան բարձրացումը կարող է Հայաստանի տնտեսկան աճի ապահովման համար ունենալ առաջնային նշանակութիւն՝ համադրելով արտաքին ռեսուրսների ներհոսքը տնտեսութեան ներքին ռեսուրսների համակարգուած եւ արդիւնաւէտ զարգացման հետ», նշուած է հայեցակարգի հիմնաւորման մէջ: «Անցնելով «Բաց երկնքի» քաղաքականութեանը, ակնկալւում է, որ տոմսերի միջին գները կը նուազեն մօտ 10 տոկոսով, ընդ որում որոշակի ուղղութիւններով կը լինի գների առաւել մեծ նուազում՝ պայմանաւորուած աւելացած մրցակցութեամբ, տարեկան կ՛ապահովուի 20-25 տոկոսի ուղեւորափոխադրումների աճ», գրուած է այնտեղ։
Ըստ հայեցակարգին, ծրագիրի առաջին հանգրուանին անհրաժեշտ է անյապաղ յայտարարել Բաց երկնքի քաղաքականութիւն ներդրման մասին՝ Հայաստանն արտասահմանեան փոխադրողներուն համար աւելի գրաւիչ ուղղութիւն դարձնելու համար: Անհրաժեշտ է նաեւ մշակել եւ ներդնել արտօնագրման լուրջ համակարգ՝ տեղական փոխադրողներու մրցունակութիւնն ու կենսունակութիւնը ապահովելու համար:
«Ծրագրի երկրորդ փուլի ընթացքում, որի տեւողութիւնը կարող է լինել 12ից մինչեւ 24 ամիս, անհրաժեշտ է գնահատել այս գործողութիւնների ազդեցութիւնը ուղեւորների քանակի վրայ եւ օդային փոխադրումների աշխարհագրութեան վրայ: Կախուած արդիւնքներից՝ մասնաւոր ներդրողները եւ-կամ կառավարութիւնը կարող են լրացուցիչ միջոցներ ձեռնարկել՝ աւելացնելու դէպի Հայաստան իրականացուող օդային փոխադրումների մատուցուող ծառայութիւնները, ինչպիսին կարող է նաեւ լինել տեղական փոխադրողներին աջակցումը», նշուած է հայեցակարգին մէջ։